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Pilar Of Hercules 0,7

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0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

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Skorp

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Pilar Of Hercules 0,7
« en: 12 de Agosto de 2013, 08:35:26 am »
Probando las texturas para el desierto.

#at=88

:dios:




No Center......No Party XD.

Enfoca cualquier situación problemática como lo haría un perro:
olfatea el problema y si no te lo puedes comer o follar, méate en ello y vete.

*

Jaker

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Re:Pilar Of Hercules 0,7
« Respuesta #1 en: 12 de Agosto de 2013, 20:57:36 pm »
Tremendas...  :shock:
Lo que se pueda, cuando se pueda y si se puede...


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Dragun

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Re:Pilar Of Hercules 0,7
« Respuesta #2 en: 13 de Agosto de 2013, 08:58:50 am »
Que ganas....impresionante trabajo, 10 años de trabajo... La lexe

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Skorp

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Pilar Of Hercules 0,7 * Video Oficial *
« Respuesta #3 en: 15 de Septiembre de 2013, 12:52:35 pm »
Me extraña que naide se haya hecho eco de este video.

1.000 thx Joe

 :pulgares::pulgares::pulgares::pulgares::pulgares::pulgares::pulgares::pulgares:



THE BEST

:dios: :dios: :dios:




No Center......No Party XD.

Enfoca cualquier situación problemática como lo haría un perro:
olfatea el problema y si no te lo puedes comer o follar, méate en ello y vete.

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Virusss

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Re:Pilar Of Hercules 0,7
« Respuesta #4 en: 15 de Septiembre de 2013, 15:23:18 pm »
Impresionante! Eso si que es un EDGE :)

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Skorp

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No hay palabras
« Respuesta #5 en: 03 de Noviembre de 2013, 21:43:51 pm »
La rep...., Joe.

:dios::dios::dios::dios::dios:

















BUUUUUFFFFFF   :pulgares: :pulgares: :pulgares:




No Center......No Party XD.

Enfoca cualquier situación problemática como lo haría un perro:
olfatea el problema y si no te lo puedes comer o follar, méate en ello y vete.

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Jaker

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Re:Pilar Of Hercules 0,7
« Respuesta #6 en: 04 de Noviembre de 2013, 08:34:37 am »
 :shock: :shock: :shock:
Lo que se pueda, cuando se pueda y si se puede...


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Skorp

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Re:Pilar Of Hercules 0,7
« Respuesta #7 en: 05 de Febrero de 2015, 07:47:35 am »
Señores.......Beta liberada


Pintaza



http://www.bmsforum.org/forum/showthread.php?21305-Pillars-of-Hercules-Theater-Beta-0-7-0-RELEASED


Citar
-POH 0.6.0 bugs corrections.
-Portuguese aerodromes removed: Espinho, Santa Maria.
-Funchal: Wrongly named as Porto Santo, now implemented correctly.
-Porto Santo (Madeira): Not implemented.
-Lisbon Base: Aircraft exploded at take off.
-Substitution of Alcochete Base for Alcochete Shooting Range
-Alverca Base: Blocked plane issue.
-Installer optimization: Removed “Loading” and “Stand By” screens to respect original Falcon BMS install files, and translation to English.
-EULA English translation
-Users Manual English Translation
-Renamed install folder to follow BenchmarkSims standard instructions to "Add-on Spain-Portugal", but the ‘Pillars of Hercules’ name is kept as the name of the F4Spain project in forums and the installer.
-Added new 6x6 supervariations.
-Added new terrains (with terrain variations, supervariations, roads, rivers, villages, cities, air bases, transitions and transitions variations)
· FarmClear.
· FarmDark.
· Mountains with little vegetation.
· Sparsely populated forest on brown soil.
· Sparse arid farm field on brown soil.
· Dense arid farm field on brown soil.
· Arid desert mountains.
· Desert without dunes
· Desert dunes
· Coasts (for FarmDark, dense arid farm field on brown soil, desert, forest and city)
-Added all night terrain textures and night 100% photorealistic cities textures.
-Added Azores Islands east of Portugal with its airports, roads, rivers, villages, cities, topography: -Santa Maria, Sao Miguel, Terceira, Graciosa, Sao Jorge, Pico, Faial.
-Finished all terrain textures for the 100% photorealistic Air Force Bases(Still missing: objects):
· SPAIN
1-San Javier in Murcia: Air Academy + Flight Demonstration Squad
2-Torrejón de Ardoz
3-Zaragoza
4-Llanos
5-Moron
6-Gando
7-Talavera la Real
8-Son Sant Joan
9-Rota
10-Manises
· PORTUGAL
11 Sintra (for Instruction)
12-Montereal
13-Montijo
· GREAT BRITAIN (overseas territory)
14-Gibraltar
· MOROCCO
15-Benguerir (Morocco)
16-Mekne Bassatine (Morocco)
17-Sidi Slimane (Morocco)
18-Rabat Sale (Morocco)
19-El Aaiun (Morocco-Western Sahara)
-Other finished projects.
-Plazas Of Spanish sovereignty (disputed territories)
       • Chafarinas Islands
       • Alhucemas Islands (‘Isla de Mar’, ‘Isla de Tierra’ and ‘Rock of Alhucemas’)
       • ‘Peñón de Vélez de la Gomera’
-Alboran Island
-Las Bardenas shooting range (textures) with corrected topography (Cornialto, Carrier and other mounds)
-Alcochete shooting range (textures)
-Finished the Large Rivers and Reservoirs Project: course and heights corrections.
-ESPAÑA: Miño, Ebro (Mequinenza reservoir), Duero (Ricobayo reservoir, Almendra reservoir), Tajo (Alcántara reservoir, Buendía reservoir), Júcar, Segura, Guadiana (Cíjara reservoir, Serena reservoir) Guadalquivir.
-MOROCCO: Moulouya, Sebou, Oum Er Ribia, Sous, Tan Ten
-Finished all the nearby transitions to the 100% photorealistic cities, both terrain and coasts:
• Barcelona 3.0
• Madrid 3.0 (capital of Spain)
• 3.0 Lisbon (capital of Portugal)
• Ceuta 3.0
• Melilla 3.0
• العيون (Al Aaiun, capital of Western Sahara) 3.0
• Rock of Gibraltar 3.0
• الرباط (Rabath, capital of Morocco) 3.0
• الجزائر (Algiers, capital of Algeria) 3.0
-ILS and TACAN update.
-Added NavAids to the Theatre.
-Added new selection image for the Theatre
-Applied new process for the addition of variations, supervariations and superblocks
-Fix for Portugal terrain (types of terrain).
-Desertification of the Western Sahara area.
-Review of coasts
-Fine texture corrections. Textured finished.
-Added dunes to the Sahara desert zone (Southern Theatre)
-The 256 px are designated as the official standard.
-But, other sets of textures are offered:
• HI RES VERY NIGHT 1024
• HI RES 1024
• HI RES 512
• LOW RES 256 (DEFAULT)
• LOW RES 128
-Correction of the texture.bin and rebuild of POH.thr to allow proper movement of ground troops
-New Kneemap
-Bridges emplacement
-Smoothing of the bridges surrounding terrain.
-Campaign files optimization (te_new.tac)
-GPS coordinates correction. The Greenwich Meridian is relocated at the west end of the Theater due to the inability of Falcon BMS to withstand negative length values.
-Rebuild of theater.map and theater.mea
-Squad patches added: Division Salamandre, Skywolf and Cruz de San Andrés and EdAV.
-A vectoriazed kneemap is included in the POH Docs folder, which allows prints of the kneemap to any size without losing resolution
-Correction of the PakMap operation.



:dios:
« Última modificación: 05 de Febrero de 2015, 07:49:22 am por Skorp »




No Center......No Party XD.

Enfoca cualquier situación problemática como lo haría un perro:
olfatea el problema y si no te lo puedes comer o follar, méate en ello y vete.

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Jaker

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Re:Pilar Of Hercules 0,7
« Respuesta #8 en: 05 de Febrero de 2015, 09:03:33 am »
:dios:
Lo que se pueda, cuando se pueda y si se puede...


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fenix

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Re:Pilar Of Hercules 0,7
« Respuesta #9 en: 05 de Febrero de 2015, 17:31:16 pm »
algun alma caritativa de como instalarlo, no consigo abrir los zip, porque todos tienen una extension aparte.
ejemplo:
POH 0.7.0.0.zip.001, 002, 003... y asi los suscesivos archivos.

Si les quito la terminacion .001.... etc da errores y no se puede abrir

Algun truco

Gracias apañeros

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fenix

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Re:Pilar Of Hercules 0,7
« Respuesta #10 en: 05 de Febrero de 2015, 17:58:54 pm »
Sigo aclarando, haber si hay alguna solucion, se trata del "digamos" parte principal del teatro, el POH 0.7.0, en cualquiera de los MIRROR que de momento he ido probando.

Las texturas se descomprimen sin problemas
Sl2s

*

fenix

  • Perrus Pilotus
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  • 566
Re:Pilar Of Hercules 0,7
« Respuesta #11 en: 05 de Febrero de 2015, 18:08:35 pm »
 :pulgares: :pulgares: :pulgares:SOLUCIONADO :pulgares: :pulgares: :pulgares: :pulgares: :pulgares:
El genio de mi niño que ha faciliado el programa que une todas las partes y asin, si se pueden descomprimir todo

Os dejo el link de programita: http://www.hjsplit.org/windows/

Sl2s