Hosting De Calidad desde 4,95 euros

Hosting Wordpress 4,95 euros

Hosting De Calidad desde 4,95 euros

Hosting Wordpress 4,95 euros

Este sitio utiliza cookies propias y de terceros. Si continúa navegando consideramos que acepta el uso de cookies. OK Más Información.

Mensajes recientes

Páginas: 1 2 [3] 4 5 ... 10
21
FS / XPlane / P3D - Debriefings / Re:IFR World Tour 2021-2022
« Último mensaje por Skorp en 28 de Junio de 2022, 07:02:50 am »
Insisto con las nubes, acojonantes.

Buen vuelo :pulgares:
22
F4BMS - Operaciones de Vuelo / Kily´s Campaign - Atacando al Kuznetsov
« Último mensaje por Skorp en 27 de Junio de 2022, 18:14:51 pm »
Misioncilla que me ha colocado Kily, vuelo largo a A26, descenso a TFR 100 y ataque con AGM65 a la flota rusa.

Yo paquete total, no podía blocar, no se por qué, pero bueno, ha merecido la pena.





































23
F4BMS - Operaciones de Vuelo / Re:[Balcanes]- DEAD - 2893
« Último mensaje por Skorp en 23 de Junio de 2022, 18:24:06 pm »






Citar
BRIEFING RECORD generated at 6/23/2022 19:21:02.
Mission Overview:

   Plasma3 (DEAD)

   Package #:   2893 (Suppression of Enemy Air Defenses)
   Pkg-Mission:   Strike enemy air defense assets
   Target Area:   31 nm southwest of Split.
   Time on Target:    18:00:00z

       Sunrise:   04:25:47z(06:25:47l)
   Sunset:   17:58:12z(19:58:12l) 

Situation:

      Be advised: Starting at 12:00:00, our ground forces will be making a major push towards Podgorica.

   In an effort to obtain air superiority, air command has initiated an Offensive Counter Air operation targeted at the area around Zadar. As part of this effort, air command needs you to destroy or suppress the enemy's air defenses in an attempt to clear the way for additional strikes. Your target is the FRY 171st Air Defense Battalion, located 31 nm southwest of Split, which consists of several SA-6 (2K12)missile launchers.

Pilot Roster:

   Callsign:   Flt Lead:   Wing Two:   Elem Lead:   Elem Two:

   Plasma3   Unassigned   Unassigned

Package Elements:    x  = Primary Flight

   Callsign:    Flt #:   Role:   Aircraft:   Task:

   Plasma3   2894 (x )    DEAD   2 F-16CM-40    Destroy enemy air defense assets
       T/O: 17:20:00z   Push: N/Az   Tgt: 18:00:00z   IFF: M124/4/120/24704-5/33754-5
   
Threat Analysis:

   Air-to-Air Threats:
   Enemy CAP aircraft are likely to be operating within operation area.

   Surface-To-Air Threats:
   Known or suspected enemy air defenses along your flight path include:
    -- SA-6 (2K12)missile launchers 31 nm southwest of Split
    -- Type 053H3 CLSmissile launchers 50 nm southwest of Sibenik

Steerpoints:

   #:   Desc:   Time:      Dist:      Head:      Cas:      Alt:   Action:   Form:   Comments:

   1   Takeoff   17:20:00z      --      --      --      --   Climb immediate   Wedge   Takeoff
   2   --   17:27:20z      46.4      130      275      22.0M   --   Wedge   --
   3   Holding Pt   17:30:11z      20.7      129      320      22.0M   --   Wedge   Hold  (Departure: 17:36:11z)
   4   --   17:37:38z      9.9      135      300      22.0M   Descend immediate   Wedge   --
   5   --   17:55:06z      139.8      130      370      19.0M   Climb immediate   Ladder   --
   6   IP   17:56:10z      8.4      130      365      20.0M   --   Ladder   --
   7   Grnd Attack   18:00:00z      30.6      131      365      20.0M   --   Ladder   Attack ground targets
   8   Turn Pt   18:04:13z      33.8      299      365      20.0M   Climb delayed   ArrowHead   --
   9   --   18:03:23z      9.2      152      0      21.0M   --   ArrowHead   --
   10   --   18:28:36z      201.7      313      360      21.0M   Descend delayed   Wedge   --
   11   Land   18:32:20z      29.8      312      360      --   --   Wedge   Land
   12   Refuel   --      --      --      --      20.0M   Descend delayed   Wedge   Tanker station area
   13   Land   --      --      --      --      --   --   Wedge   Land (Alternate)

Comm Ladder:
 
   Agency:   Callsign:   Uhf [Chnl]:   Vhf [Chnl]:   Notes:
 
   Intra-Flight:   Plasma3   242.575 MHz    143.775 MHz    Flight Management Comms
 
   Guard:   None   243.000 MHz    121.500 MHz    Distress / Emergency
   Common:   None   339.750 MHz [14]   119.500 MHz [13]   Advisory / UNICOM
   Base Ops:   None   --   --   Homeplate Operations
 
   Check-In:   Dragnet4   271.550 MHz [5]   --   AWACS: Global Check-In
   Tactical:   Dragnet4   280.925 MHz    --   AWACS: Package Comms
   Tanker / Aar:   Copper7 (TCN: 061Y)     348.350 MHz    --   Boom Operator
 
   Dep Atis:   Aviano ATIS   --   141.500 MHz    Departure Airbase
   Dep Ground:   Aviano Ground   376.650 MHz [2]   --   Departure Airbase
   Dep Tower:   Aviano Tower   284.650 MHz [3]   142.500 MHz [3]   Departure Airbase
   Dep Departure:   Aviano Departure   363.250 MHz [4]   --   Departure Airbase
 
   Arr Atis:   Aviano ATIS   --   141.500 MHz    Recovery Airbase
   Arr Approach:   Aviano Approach   363.250 MHz [4]   --   Recovery Airbase
   Arr Tower:   Aviano Tower   284.650 MHz [3]   142.500 MHz [3]   Recovery Airbase
   Arr Ground:   Aviano Ground   376.650 MHz [2]   --   Recovery Airbase
 
   Alt Atis:   Rivolto ATIS   --   121.550 MHz    Alternate Airbase
   Alt Approach:   Rivolto Approach   275.350 MHz [10]   --   Alternate Airbase
   Alt Tower:   Rivolto Tower   242.475 MHz [11]   139.500 MHz [11]   Alternate Airbase
   Alt Ground:   Rivolto Ground   354.000 MHz [12]   --   Alternate Airbase

Iff

   GENERAL:
   Initial STAT Settings:   Modes Active: M124   Codes:   M1: 63   M2: 3530   M3: 0304
   M4 Validity Time (Until):   Key A: Day2 00:00z   Key B: Day3 00:00z
   IFF Policy:   M1: per team   M2: per aircraft   M3: per aircraft
   Code Change Setting:   POS/TIM

   TIME EVENTS:
   Rot/day:   14:00z   15:00z   16:00z   17:00z   18:00z   19:00z   20:00z   21:00z   22:00z   23:00z   00:00z   01:00z

   M1:   24   30   13   03   60   20   10   51   01   62   03   71   73
   M3:   24   1154   6130   1654   7104   5054   3254   6730   5554   0154   2754   1554   0554
   M4:   1   A   A   A   A   A   A   A   A   A   A   B   B

   POS EVENTS:
   Ingress: M4 / EOF6    Egress: M124 / WOF11

Ordnance:

   Callsign:   Flt Lead:   Wing Two:   Elem Lead:   Elem Two:

       Plasma3   -- Plasma31 --   -- Plasma32 --
   510x 20mm M61   510x 20mm M61
   2x AIM-120B AMRAAM   2x AIM-120B AMRAAM
   2x AIM-9X Sidewinder   2x AIM-9X Sidewinder
   2x AGM-88 HARM   2x AGM-88 HARM
   2x Tank 370gal   2x Tank 370gal
   1x AN/ALQ-131(v)1   1x AN/ALQ-131(v)1
   1x AN/ASQ-213 HTS   1x AN/ASQ-213 HTS

Weather:

   Conditions@    Take Off:   Target Area:   Landing:

   Situation:    Poor   Fair   Sunny
   Wind:   72deg@ 1kts.   69deg@ 4kts.   319deg@ 1kts.
   Visibility:   22km   59km   22km
   Temp:   26deg C.   21deg C.   27deg C.
   Cloud Base:   9,000 ft MSL base   9,000 ft MSL base   32,000 ft MSL base
   Con Layer:   33,000 ft MSL base   36,000 ft MSL base   37,000 ft MSL base

Support:

   Callsign:   Station Area:

   Dragnet4 (AWACS):   1 E-3   Friendly AWACS aircraft will be operating 31 nm northeast of Pescara. Available for air detection and warning.

   Copper7 (Tanker):    1 KC-10   Friendly tankers will be operating 29 nm south of Trieste. Available for mid-air refueling. (TCN: 061Y) 

Rules of Engagement:

   Visually ID unknown aircraft before engaging, unless authorized by AWACS.
   Note: Friendly aircraft may be operating in the area.

Emergency Procedures:

   Distress call:
   For aircrew in a hostile area, prior to ejection, transmit on the working frequency: “MAYDAY” (three times); call-sign; and position in relation to BULLSEYE.

   Combat Search and Rescue:
   SAR helos are available within 30 km of FLOT. In case of shoot-down, mark closest coordinates of the survivor’s position and report the incident to the CSAR assets. Establish radio communication with survivor and execute the On Scene Commander procedures

   Alternate airfield:
   Rivolto Airbase, 44 nm northwest of Trieste

   Sanitise yourself and review your evasion plan of action.

   Good Luck!


END_OF_BRIEFING
24
F4BMS - Operaciones de Vuelo / Re:[Balcanes]
« Último mensaje por Skorp en 23 de Junio de 2022, 12:39:37 pm »
Sosa BARCAP, sin más

















25
F4BMS - Operaciones de Vuelo / Re:[Balcanes]- BARCAP - 2042
« Último mensaje por Skorp en 21 de Junio de 2022, 12:18:02 pm »





Citar
BRIEFING RECORD generated at 6/21/2022 13:15:04.
Mission Overview:

   Mudhen5 (BARCAP)

   Package #:   2042 (Defensive Counter Air)
   Pkg-Mission:   Prevent hostile aircraft from entering your station area
   Station Area:    33 nm northeast of Ravenna.
   Time on Station:    15:29:09z

       Sunrise:   04:25:47z(06:25:47l)
   Sunset:   17:58:12z(19:58:12l) 

Situation:

      Be advised: Starting at 12:00:00, our ground forces will be making a major push towards Podgorica.

   Hostile aircraft have been violating the border northeast of Ravenna. Air command hopes to stop any potential strikes, so will be flying 30 minutes BARCAP missions in the area. Each mission is responsible for protecting targets within the station area during its assigned station time.

   Potential targets in the area include:
    -- Chioggia Factory   --   100%operational
    -- Comacchio   --   100%operational
    -- Cortarina Bridge   --   100%operational
    -- Chioggia Port   --   100%operational
    -- Chioggia   --   100%operational

Pilot Roster:

   Callsign:   Flt Lead:   Wing Two:   Elem Lead:   Elem Two:

   Mudhen5   Unassigned   Unassigned

Package Elements:    x  = Primary Flight

   Callsign:    Flt #:   Role:   Aircraft:   Task:

   Mudhen5   2044 (x )    BARCAP   2 F-16CM-40    Prevent hostile aircraft from entering your station area
       T/O: 15:19:00z   Push: N/Az   Tgt: 15:29:09z   IFF: M124/4/113/24530-1/35130-1
   
Threat Analysis:

   Air-to-Air Threats:
   Hostile aircraft are expected to be operating within station area.

   Surface-To-Air Threats:
   There are no known enemy air defense assets along your flight path.

Steerpoints:

   #:   Desc:   Time:      Dist:      Head:      Cas:      Alt:   Action:   Form:   Comments:

   1   Takeoff   15:19:00z      --      --      --      --   Climb immediate   Wedge   Takeoff
   2   --   15:26:04z      44.3      181      275      21.0M   --   ResCell   --
   3   CAP   15:29:09z      16.8      184      240      21.0M   --   ResCell   Engage enemy aircraft
   4   CAP   15:31:04z      13.0      197      300      21.0M   --   ResCell   Return to previous steerpoint (Departure: 16:01:04z)
   5   --   16:06:33z      43.9      5      360      21.0M   Descend delayed   Wedge   --
   6   Land   16:10:16z      29.8      4      360      --   --   Wedge   Land
   7   Refuel   --      --      --      --      20.0M   Descend delayed   Wedge   Tanker station area
   8   Land   --      --      --      --      --   --   Wedge   Land (Alternate)

Comm Ladder:
 
   Agency:   Callsign:   Uhf [Chnl]:   Vhf [Chnl]:   Notes:
 
   Intra-Flight:   Mudhen5   342.250 MHz    139.275 MHz    Flight Management Comms
 
   Guard:   None   243.000 MHz    121.500 MHz    Distress / Emergency
   Common:   None   339.750 MHz [14]   119.500 MHz [13]   Advisory / UNICOM
   Base Ops:   None   --   --   Homeplate Operations
 
   Tactical:   None   330.850 MHz    --   Package Comms
   Tanker / Aar:   Copper3 (TCN: 060Y)     289.650 MHz [6]   --   Boom Operator
 
   Dep Atis:   Aviano ATIS   --   141.500 MHz    Departure Airbase
   Dep Ground:   Aviano Ground   376.650 MHz [2]   --   Departure Airbase
   Dep Tower:   Aviano Tower   284.650 MHz [3]   142.500 MHz [3]   Departure Airbase
   Dep Departure:   Aviano Departure   363.250 MHz [4]   --   Departure Airbase
 
   Arr Atis:   Aviano ATIS   --   141.500 MHz    Recovery Airbase
   Arr Approach:   Aviano Approach   363.250 MHz [4]   --   Recovery Airbase
   Arr Tower:   Aviano Tower   284.650 MHz [3]   142.500 MHz [3]   Recovery Airbase
   Arr Ground:   Aviano Ground   376.650 MHz [2]   --   Recovery Airbase
 
   Alt Atis:   Rivolto ATIS   --   121.550 MHz    Alternate Airbase
   Alt Approach:   Rivolto Approach   275.350 MHz [10]   --   Alternate Airbase
   Alt Tower:   Rivolto Tower   242.475 MHz [11]   139.500 MHz [11]   Alternate Airbase
   Alt Ground:   Rivolto Ground   354.000 MHz [12]   --   Alternate Airbase

Iff

   GENERAL:
   Initial STAT Settings:   Modes Active: M124   Codes:   M1: 22   M2: 4610   M3: 5360
   M4 Validity Time (Until):   Key A: Day2 00:00z   Key B: Day3 00:00z
   IFF Policy:   M1: per team   M2: per aircraft   M3: per aircraft
   Code Change Setting:   TIM

   TIME EVENTS:
   Rot/day:   12:00z   13:00z   14:00z   15:00z   16:00z   17:00z   18:00z   19:00z   20:00z   21:00z   22:00z   23:00z

   M1:   24   51   63   30   13   03   60   20   10   51   01   62   03
   M3:   24   1710   6010   2310   4034   4010   4260   5160   1634   4360   1410   3710   7510
   M4:   1   A   A   A   A   A   A   A   A   A   A   A   A

   POS EVENTS:
   Ingress: M124 / -----   Egress: M124 / -----

Ordnance:

   Callsign:   Flt Lead:   Wing Two:   Elem Lead:   Elem Two:

       Mudhen5   -- Mudhen51 --   -- Mudhen52 --
   510x 20mm M61   510x 20mm M61
   4x AIM-120B AMRAAM   4x AIM-120B AMRAAM
   2x AIM-9X Sidewinder   2x AIM-9X Sidewinder
   2x Tank 370gal   2x Tank 370gal
   1x AN/ALQ-131(v)1   1x AN/ALQ-131(v)1

Weather:

   Conditions@    Take Off:   Target Area:   Landing:

   Situation:    Sunny   Sunny   Fair
   Wind:   54deg@ 3kts.   235deg@ 3kts.   51deg@ 3kts.
   Visibility:   53km   59km   53km
   Temp:   25deg C.   27deg C.   24deg C.
   Cloud Base:   31,000 ft MSL base   31,000 ft MSL base   3,000 ft MSL base
   Con Layer:   37,000 ft MSL base   37,000 ft MSL base   36,000 ft MSL base

Support:

   Callsign:   Station Area:

   Copper3 (Tanker):    1 KC-135R   Friendly tankers will be operating 50 nm northeast of Pescara. Available for mid-air refueling. (TCN: 060Y) 

Rules of Engagement:

   Visually ID unknown aircraft before engaging, unless authorized by AWACS.
   Note: Friendly aircraft may be operating in the area.

Emergency Procedures:

   Distress call:
   For aircrew in a hostile area, prior to ejection, transmit on the working frequency: “MAYDAY” (three times); call-sign; and position in relation to BULLSEYE.

   Combat Search and Rescue:
   SAR helos are available. In case of shoot-down, mark closest coordinates of the survivor’s position and report the incident to the CSAR assets. Establish radio communication with survivor and execute the On Scene Commander procedures.

   Alternate airfield:
   Rivolto Airbase, 44 nm northwest of Trieste

   Sanitise yourself and review your evasion plan of action.

   Good Luck!


END_OF_BRIEFING
26
FS / XPlane / P3D - Debriefings / Re:IFR World Tour 2021-2022
« Último mensaje por Jaker en 19 de Junio de 2022, 11:44:29 am »
Etapa 27: SEGU Aeropuerto Internacional José Joaquín de Olmedo - Guayaquil (Guayaquil - Ecuador) - SPJC Aeropuerto Internacional Jorge Chávez - Lima (Lima - Perú)
Simulador MSFS2020 - Offline
ATC ROUTE: N0476F390 EVRED4 EVRED UL780 TRU UV1 ATATU ATATU2

De este vuelo lo que me ha encantado ha sido el contraste del paisaje, de las selvas de Colombia y el verde de Ecuador, a lo desértica que es la costa del Perú  :shock: Por lo demás vuelo tranquilo a FL390, sin mucho aire y nada de turbulencias.

Código: [Seleccionar]
RYANAIR FLIGHTPLAN - IFR  RYR27WT  EI-SEV  SEGU-SPJC
--------------------------------------------------------------------------------
ALL WEIGHTS IN KILOGRAMS (KG)                                    STD 19JUN/0835Z
--------------------------------------------------------------------------------
OFP 1 - PREPARED 19JUN/0805Z BY CARLOS GARCIA 

FR27WT/RYR27WT      EI-SEV/B737-700 CF                    ROUTE:    SEGUSPJC-MFT

DEP: SEGU/GYE 21    ELEV 18    FT   CRUISE:     LRC       TTL G/C DIST:   615 NM
ARR: SPJC/LIM 16    ELEV 113   FT   INIT ALT:   FL390     TTL F/P DIST:   624 NM
                                    FUEL BIAS:  100.0%    TTL AIR DIST:   616 NM
                                                          AVG WIND CMP: TL005 KT
ALT: SPVI 35    ELEV 13461 FT   90 NM
--------------------------------------------------------------------------------
CONFIG      DOW  PAX   CARGO   TOTAL   ULOAD LIM             ZFW     TOW     LDW
STANDARD  38147  132    4478   15980     473 ZFW     MAX   54600   69600   58604
                                                     PLN   54127   61146   57414
                                                     ACT  ......  ......  ......
               FUEL    CORR    ENDUR
TRIP           3732  ........  01:30
CONT 5%         187  ........  00:06
ALTN SPVI      1111  ........  00:19
FINAL RESV      966  ........  00:30
MIN T/O        5996  ........  02:24       .....................................
EXTRA          1023  ........  00:30       CAPTAINS SIGNATURE  (....)
TAXI            120  ........  00:10       
RELEASE        7139  ........  03:04       I ACCEPT THIS OFP AND I AM FAMILIAR
ARR FUEL       3227  ........  01:20       WITH THE PLANNED ROUTE AND AERODROMES

FUEL TANK CAP 20891 KG / MAX EXTRA FUEL 2213 KG LIM BY LDW
TRIP CORR FOR 1000 KG TOW INCR: +42 KG / 1000 KG TOW DECR: -41 KG
2000 FT LOWER:  +37 KG / EET 01:30  CLB: 250/280/78  DES: 78/280/250

--------------------------------------------------------------------------------
SEGU  STD 08:35Z/03:35L  ETD 08:35Z  ACT OFBL ....  EST T/O 08:45Z  ACT T/O ....
SPJC  STA 10:30Z/05:30L  ETA 10:20Z  ACT ONBL ....  EST LDG 10:15Z  ACT LDG ....
      SKD 01:55          PLN 01:45   TTL BLCK ....  EST FLT 01:30   TTL FLT ....
--------------------------------------------------------------------------------

ATC ROUTE: N0476F390 EVRED4 EVRED UL780 TRU UV1 ATATU ATATU2


ALTERNATE PLANNING
--------------------------------------------------------------------------------
ALTN/RWY DIST ALT/FL MSA  COMP  TIME   FUEL   DIFF ROUTE
SPVI/35    90 FL130  253 TL001 00:19   1111      - DCT
SPSO/04   125 FL170  217 TL003 00:27   1150    +39 ASOX1F ASOXI L525 SCO
SPJJ/31   167 FL230  217 TL004 00:30   1520   +409 LIMA3F ILPIP T218 LOKEB
SPNC/25   207 FL230  253 TL003 00:37   1690   +579 LIMA3F OPROS T325 ANBIS


MOST CRITICAL MORA 24000 FT AT KALAR
--------------------------------------------------------------------------------
AWY      WAYPOINT   MT    ALT MSA FREQ    TAS  LEG  FUEL REM / USED   LEG   ACC
-FIR     NAME                 ISA WND/SPD  GS  REM  POSITION          ETO / ATO
--------------------------------------------------------------------------------
         SEGU/21           18 169                        7.0 /   0.1           
         JOSE JOAQUIN DE OLME                  624  S0208.9 W07952.7 ...../.....

EVRED4   D175J     170   *CLB 169                9       6.6 /   0.6   04  00.04
         GYV175010            P17 124/001      614  S0217.7 W07950.7 ...../.....

EVRED4   EVRED     176   *CLB 169               31       6.1 /   1.0   05  00.09
                              P16 094/019      584  S0247.9 W07946.9 ...../.....

UL780    VAKUD     176   *CLB 169              104       5.2 /   1.9   14  00.23
-SPIM                         P04 053/021      480  S0430.5 W07933.7 ...../.....

UL780    *TOC      176  FL390 158         478    7       5.2 /   1.9   00  00.23
                              P02 052/020 488  473  S0437.5 W07932.8 ...../.....

         SPEO      175  FL390 158               60       4.9 /   2.2   08  00.31
                              P02 046/016      413  S0537.3 W07925.4 ...../.....

UL780    TRU       175  FL390 188 116.30  476  149       4.2 /   2.9   18  00.49
         TRUJILLO             P02 339/006 485  264  S0805.3 W07906.8 ...../.....

UV1      BTE       153  FL390 201 112.50  475   73       3.8 /   3.3   09  00.58
         CHIMBOTE             P02 291/009 483  191  S0908.9 W07831.3 ...../.....

         SPJC      157  FL390 171                1       3.8 /   3.3   01  00.59
                              P02 291/010      190  S0909.6 W07831.0 ...../.....

UV1      *TOD      157  FL390 171         475   62       3.5 /   3.6   07  01.06
                              P02 272/016 482  128  S1005.1 W07803.9 ...../.....

UV1      ATATU     157   *DES 057                8       3.5 /   3.6   01  01.07
                              P08 269/013      121  S1011.8 W07800.6 ...../.....

ATATU2   KALAR     157   *DES 240               70       3.5 /   3.7   10  01.17
                              P15 352/002       51  S1114.8 W07729.8 ...../.....

ATATU2   VUMOM     157   *DES 147               25       3.4 /   3.7   05  01.22
                              P17 008/001       26  S1137.0 W07718.9 ...../.....

ATATU2   LOBUS     157   *DES 147               12       3.4 /   3.7   03  01.25
                              P08 135/007       14  S1147.8 W07713.5 ...../.....

ATATU2   SPJC/16   157    113 147               14       3.3 /   3.9   05  01.30
         JORGE CHAVEZ INTL                          S1200.5 W07707.3 ...../.....


--------------------------------------------------------------------------------



WIND INFORMATION - OBS ASKY
--------------------------------------------------------------------------------
(CLIMB)             TRU                 BTE                 (DESCENT)         
FL380  053/028 -51  FL430  339/007 -54  FL430  292/010 -55  FL380  263/024 -52
FL310  056/022 -34  FL410  339/007 -54  FL410  292/010 -55  FL310  270/016 -34
FL230  101/016 -14  FL390  339/007 -54  FL390  292/010 -55  FL230  216/008 -14
FL150  086/015  -0  FL370  352/006 -50  FL370  296/008 -50  FL150  012/005  -0
 7000  126/003 +16  FL350  007/006 -45  FL350  303/006 -45   7000  077/002 +18


--------------------------------------------------------------------------------
END FLIGHTPLAN 00138  RYR27WT   EI-SEV   SEGU-SPJC   19JUN2022



(FPL-RYR27WT-IN
-B737/M-SDE1FGHIJ1RWXYZ/LB1
-SEGU0835
-N0476F390 EVRED4 EVRED UL780 TRU UV1 ATATU ATATU2
-SPJC0130 SPVI
-PBN/A1B1C1D1L1O1S1 NAV/RNVD1E2A1 DOF/220619 REG/EISEV
 EET/SPIM0023 RVR/200 PER/C
-E/0254)



┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ORIGIN: SEGU/GYE (JOSE JOAQUIN DE OLMEDO INTL, EQUADOR)             UTC -05:00│
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
 SEGU 190700Z 21005KT 9999 FEW010 BKN026 BKN100 22/20 Q1012 NOSIG RMK A2991
 SEGU 190455Z 1906/2006 22008KT 9999 FEW010 BKN026 BKN090
   BECMG 1911/1913 SCT023 BKN090
   BECMG 1917/1919 15008KT
   BECMG 1922/1924 22009KT BKN023 BKN090 TX28/1920Z TN22/1910Z

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│DESTINATION: SPJC/LIM (JORGE CHAVEZ INTL, PERU)                     UTC -05:00│
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
 SPJC 190700Z 16008KT 6000 OVC010 16/13 Q1016 NOSIG RMK PP000
 SPJC 190500Z 1906/2006 18005KT 7000 BKN012 TX19/1919Z TN15/1911Z
   BECMG 1908/1910 4000 BR OVC008
   BECMG 1914/1916 7000 NSW BKN012
   BECMG 1918/1920 SCT012
   BECMG 2002/2004 BKN010

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ALTERNATE: SPVI (VICCO, PERU)                                       UTC -05:00│
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
 NO WX DATA AVAILABLE

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ALTERNATE: SPSO/PIO (PISCO, PERU)                                   UTC -05:00│
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
 SPSO 190700Z 08005KT 4000 BR FU NSC 11/10 Q1017 RMK PP000
 SPSO 190500Z 1906/2006 06005KT 4500 BR NSC TX20/1919Z TN14/1911Z
   BECMG 1908/1910 2000 OVC008
   BECMG 1913/1915 30010KT 7000 NSW BKN012
   BECMG 1919/1921 23012KT FEW013
   BECMG 2002/2004 07004KT 4500 BR

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ALTERNATE: SPJJ/JAU (FRANCISCO CARLE, PERU)                         UTC -05:00│
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
 NO WX DATA AVAILABLE

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ALTERNATE: SPNC/HUU (ALFEREZ DAVID FIGUEROA FERNAND, PERU)          UTC -05:00│
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
 NO WX DATA AVAILABLE
<&BLOCK_END>









































27
F4BMS - General / Re:Capturas
« Último mensaje por Skorp en 15 de Junio de 2022, 06:57:01 am »
Despegando de EKSP













28
FS / XPlane / P3D - Debriefings / Re:IFR World Tour 2021-2022
« Último mensaje por Jaker en 11 de Junio de 2022, 10:17:36 am »
Etapa 26: SKPS Aeropuerto Antonio Nariño - Chachagüí (Nariño - Colombia) - SEGU Aeropuerto Internacional José Joaquín de Olmedo - Guayaquil (Guayaquil - Ecuador)
Simulador: MSFS2020 - VATSIM
ATC ROUTE: N0405F220 MER5 MER G675 IPI/N0410F230 G675 QIT UW9 TEMOX/N0403F220 TEMOX2

Vistas espectaculares, nada de viento, un viaje muy tranquilo. Pena que las nubes no nos dejasen ver Quito  :|
































29
FS / XPlane / P3D - Debriefings / Re:IFR World Tour 2021-2022
« Último mensaje por Skorp en 07 de Junio de 2022, 12:47:07 pm »
Muy bonitas las de salida.

:lol2: Entiendo el acojone, lo entiendo
30
F4BMS - Operaciones de Vuelo / Re:[Balcanes]
« Último mensaje por Skorp en 07 de Junio de 2022, 09:13:45 am »
Misión cancelada.

Parece ser que no está implementada la cámara de afotos.
Páginas: 1 2 [3] 4 5 ... 10
Hosting De Calidad desde 4,95 euros

Hosting Wordpress 4,95 euros