Este sitio utiliza cookies propias y de terceros. Si continúa navegando consideramos que acepta el uso de cookies. OK Más Información.

Mensajes recientes

Páginas: [1] 2 3 ... 10
1
F4BMS - General / Re:Me pasen el 3 en 1, por favor...
« Último mensaje por fresco en Ayer a las 20:59:36 »
Pues en principio no, Inteligencia no reportó nada y en el RWR no apareció nada :confused2:

Otra cosa, que me estoy rayando ya... comms, voy al canal 2 y pido permiso para rodar, me lo dan y me voy al punto de espera. Ahí llego y me dice el ATC que cambie a la frecuencia XXX para despegar, paso al canal 3 y, dice la teoría y los vídeos que he visto que pulsando la tecla T dos veces vas al submenú donde sale la opción de pedir permiso para despegar, pero yo le doy y la primera vez me aparece el submenú de Ground Ops (donde sale lo de rodar) pero la segunda pulsación lo que hace es cerrar el menú del ATC... vamos, que no hay manera de pedir despegue.... ¿estoy haciendo algo mal?

Quizás es porque no estás en la zona "hold short". Creo que debes estar muy cerca de la cabecera para que entienda que estas en la zona adecuada  :confused2:
2
F4BMS - General / Re:Me pasen el 3 en 1, por favor...
« Último mensaje por Jaker en Ayer a las 19:06:07 »
Pues en principio no, Inteligencia no reportó nada y en el RWR no apareció nada :confused2:

Otra cosa, que me estoy rayando ya... comms, voy al canal 2 y pido permiso para rodar, me lo dan y me voy al punto de espera. Ahí llego y me dice el ATC que cambie a la frecuencia XXX para despegar, paso al canal 3 y, dice la teoría y los vídeos que he visto que pulsando la tecla T dos veces vas al submenú donde sale la opción de pedir permiso para despegar, pero yo le doy y la primera vez me aparece el submenú de Ground Ops (donde sale lo de rodar) pero la segunda pulsación lo que hace es cerrar el menú del ATC... vamos, que no hay manera de pedir despegue.... ¿estoy haciendo algo mal?
3
F4BMS - General / Re:Me pasen el 3 en 1, por favor...
« Último mensaje por fresco en Ayer a las 18:54:43 »
Había algún SA-10 en la zona???
4
F4BMS - General / Re:Me pasen el 3 en 1, por favor...
« Último mensaje por Jaker en Ayer a las 08:47:16 »
Hemos iniciado una campaña en Korea KTO, la última, la de los ejercicios de la OTAN con Corea del Sur.

En la primera misión nos mandan dar cobertura SEAD. Nos acercamos a la zona y no había ningún radar ni nada activo. Doy armas libres y yo disparo a un radar de búsqueda no activo que había en la zona del objetivo. Sin ninguna alerta derriban a mi punto, y yo vuelvo a la base sin recibir ninguna alerta. Todo muy raro.





















Seguimos entrenando...
5
DCS: World - General / Re:DCS: World
« Último mensaje por Silver_Dragon en Ayer a las 00:58:24 »
Wags y Nineline dan datos del futuro modulo de portaviones Nimitz.
https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=3915382&postcount=10
Citar
At no point has it ever been said that the Nimitz-class aircraft module would be free.

We aren't just selling new comms, we are selling a fully functional carrier experience, from new comms, an incredibly detailed and animated carrier, animated deck crew, crash barriers, control of the carrier, and the ability to man positions such as LSO or the air boss station. The amount of time, effort, and capital going into this is massive, and it will be the most immersive and complete carrier environment available for a game or even a professional training tool. I would expect that someone could enjoy just being in control of the carrier, launching AI and/or Players on missions, in defense or offence... this is not just a few new sound files.

Of course, on the technical side, there will be so many network inconsistencies between module owners and non-owners of the carrier that it would cause havoc and look terrible (particuarly deck crew and the new comms), as such making it available to non-owners in MP makes no sense. Other carriers will be available to non-owners still, and many will be happy with the new, free carrier that was added just last year, this is for those that want to take carrier life to a new level.

Thanks
https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=3915387&postcount=13

Citar
Out of all you have listed, the comms are probably the most amount of time and money to record, create and make work dynamically. This is for the ultimate carrier experience, its a module in itself, we have to balance what we can do for free and what we can't.

This is a Carrier module, it will complement the Hornet, but will also be viable for someone on their own, think about launching AI aircraft on missions, or launching other players. Defending your carrier, sending aircraft on missions... etc. This was never meant to be a Hornet feature, we want a Carrier Module.
6
DCS: World - General / Re:DCS: World
« Último mensaje por Silver_Dragon en 18 de Mayo de 2019, 19:12:08 pm »
Primer video de la implementation de las comunicaciones las operaciones embarcadas. En este caso recuperación de portaaviones.
Citar
This is a work-in-progress test of the new carrier radio communications in regards to CASE I recovery in non-carrier qualification (CQ) conditions. Three approaches are made with differnet number of aircraft in flight and weather conditions.

Not-OK approaches where made to test different LSO responses.

Although this is demonstrated for the Hornet, voice-over lines have been recorded to account for all US carrier aircraft types.

Implementation of Case II and Case III is also in progress.


7
DCS: World - General / Re:Octopus-G: I-16 Type 24
« Último mensaje por Silver_Dragon en 17 de Mayo de 2019, 19:52:50 pm »
Cuestion de tiempo. Pasó lo mismo con el P-51D en su momento, quien sabe si alguien se haya planteado un Barbarosa 1941, oeste de asia o la Guerra Civil.
8
DCS: World - General / Re:Octopus-G: I-16 Type 24
« Último mensaje por Seasick en 17 de Mayo de 2019, 19:13:58 pm »
Lástima que no haya dónde volarlo  :cry:
9
DCS: World - General / Re:DCS: F-16C Block 50
« Último mensaje por Seasick en 17 de Mayo de 2019, 19:01:21 pm »
 :zombie: :zombie: :zombie: :zombie: LoQieRooOooo :zombie: :zombie: :zombie: :zombie:
10
DCS: World - General / Re:DCS: F-16C Block 50
« Último mensaje por Silver_Dragon en 17 de Mayo de 2019, 17:05:24 pm »
Ya está la sección del F-16C abierta, Lista de equipamiento y armamento (sujeto a cambios).

https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=241132
Citar
SUBJECT TO CHANGE

Our Viper will be an F-16C with the Common Configuration Implementation Program (CCIP) upgrade. We feel this to be the most versatile version of the F-16 with capabilities for SEAD, precision attack, close air support, anti-ship, and of course air-to-air. We will be taking great care though to develop a very accurate simulation of the F-16C Block 50 operated by the United States Air Force and Air National Guard circa 2007.

Core systems of our F-16C include:
F-110-GE-129 turbofan engine
AN/APG-68(V)5 multi-mode radar
AN/ALR-56M Radar Warning Receiver
AN/ALQ-131/184 ECM pods
CCIP (Common Configuration Implementation Program) update
ALE-47 countermeasure system

This will be a massive project, so we will separate it into two phases: Phase 1 Early Access release and then Phase 2 Product Sustainment.

Phase 1 Early Access Release:
Color Multifunction Display (CMFD) symbology, Horizontal Situation Display (HSD) format, and Head-up Display (HUD) symbology
Digitally TACAN and Electronic Horizontal Situation Indicator (EHSI)
BDU-33, BDU-50LD/HD, Mk-82LDGP, Mk-82AIR, Mk-84LDGP, BLU-109/B, CBU-87 CEM, and CBU-97 SFW unguided bombs
2.75” rockets LAU-68 and LAU-131
Joint Helmet Mounted Cueing System (JHMCS)
AIM-9L/M/P/X Sidewinder
AIM-120B/C AMRAAM
M61A1 20mm cannon

Phase 2 Product Sustainment:
Multifunctional Information Distribution System (MIDS)
Link 16 Data Link
AGM-65D/G/H/K Maverick
AGM-88C HARM
AN/ASQ-213 HARM Targeting System (HTS)
Sniper XR Advanced Targeting Pod
GBU-10, GBU-12, GBU-24A/B laser-guided bombs
BRU-57/A Smart Rack
CBU-103 CEM and CBU-105 SFW Inertially Aided Munitions (IAM)
GBU-31/A, GBU-32, and GBU-38/B JDAM
AGM-154/A and /B JSOW
AGM-158/A JASSM
Integration of the JHMCS with the HARM Targeting System (HTS), Link 16, and AIFF
ALE-50 towed decoy

As this project accelerates, we will be providing updates to keep you abreast of our progress to this much awaited addition to DCS World.
Páginas: [1] 2 3 ... 10