4th Perrus Squadron

Falcon 4.0 => F4BMS - General => Mensaje iniciado por: Jaker en 11 de Febrero de 2005, 08:13:14 am

Título: ¿No hay código? Pues con un editor hexadecimal...
Publicado por: Jaker en 11 de Febrero de 2005, 08:13:14 am
Fusilado a Reaps185 del foro de Frugal's World

Citar
Small gift for MP5.1 exe users by way of hexidecimal manipulation ...

Fixes/Ehancements (in no particular order)

* Increase AVTR recording time (60/90/120 seconds).
* Fixed Aim120 incorrect Time to Active (A) or Impace (T) timers in the hud.
* Fixed format of CCRP slant range in the hud.
* Fixed strafe pipper to have center dot and 8000ft in range cue.
* Smaller Bullseye LOS in the MFD
* Smaller HSD Nav symbols
* Fixed Wingmans Target symbol in the HSD
* Increased Maverick Spool up time to 3 minutes.
* Increased Maverick zoom options.
* Fixed AOA indexer to allways on.
* Fixed bingo fuel warning
* 1600 DED spacing option (this patch is already floating around)
* Fix AI guns sound
* Option to disable the stick dampening that occurs in look closer
* Fix to CRUS page to display waypoints above 10 correctly
* Fix to Long/Lat entry on DED
* Disable altitude based terrain texture switching
* Fixed SLEW elevation limts display (the squashed up text)
* Fixed Bar Scans display to be the right way around
* Fixed Bar scans in 30x20 and SLEW
* Fixed fcr closure format to be signed and have the K at the end.
* Fixed the incorrect scaling of the EXP 2x2nm reference box.
* Enable EXP in RWS
* Increased scanrates for DBS1/2 and patch size improvements
* Fix fcr heading to update in decates

Stick the contents in the F4Patch folder, fire up F4Patch, select the MP5.1 exe and patch away.

Thanks to Goose aka Col. Ter Beek for hosting the file (15.2K).

Cheers,
Reaps185


Más información aquí (http://forums.frugalsworld.com/vbb/showthread.php?t=83858)

Descarga (http://members.home.nl/d.h.terbeek/Falcon%204/MP5%20Tweaks/MP5-Tweaks-v0.3.zip)
Título: ¿No hay código? Pues con un editor hexadecimal...
Publicado por: Skorp en 11 de Febrero de 2005, 08:32:03 am
Acojonante....!  :shock:

Thx por la info

Un saludo 8)
Título: ¿No hay código? Pues con un editor hexadecimal...
Publicado por: DReaper en 11 de Febrero de 2005, 08:43:18 am
Tremendo. :shock:
Título: ¿No hay código? Pues con un editor hexadecimal...
Publicado por: Virusss en 11 de Febrero de 2005, 08:57:05 am
Podian hacer lo mismo con el exe de BMS XD 8)
Título: ¿No hay código? Pues con un editor hexadecimal...
Publicado por: Ermes en 11 de Febrero de 2005, 18:44:46 pm
Es lo que digo yo.... esto es estilo "renacentista"....  :lol:  y fijaros a raiz de muchos parches como estos lo que se termino formand y donde hemos llegado  :roll:

Un saludo
Ermes