Hosting De Calidad desde 4,95 euros

Hosting Wordpress 4,95 euros

Hosting De Calidad desde 4,95 euros

Hosting Wordpress 4,95 euros

Este sitio utiliza cookies propias y de terceros. Si continúa navegando consideramos que acepta el uso de cookies. OK Más Información.

Mensajes recientes

Páginas: [1] 2 3 ... 10
1
F4BMS - General / Re:Capturas
« Último mensaje por Skorp en Hoy a las 12:40:40 »




2
4PS - Offtopic / @pump_upp - best crypto pumps on telegram !
« Último mensaje por Virusss en Hoy a las 01:00:31 »
https://t.me/pump_upp - best crypto pumps on telegram
Make 1000% and more within 1 day, join channel @pump_upp !
3
F4BMS - General / Re:Capturas
« Último mensaje por Skorp en Ayer a las 08:51:12 »




















4
F4BMS - General / Re:Capturas
« Último mensaje por Skorp en 01 de Febrero de 2023, 06:55:05 am »












5
F4BMS - General / Re:Capturas
« Último mensaje por Jaker en 28 de Enero de 2023, 09:57:10 am »
Tan pronto termine esta campaña "de prueba y aclimatación" ya empezaremos con lo serio: briefings,capturas, etc... :birras:
6
FS / XPlane / P3D - Debriefings / Re:IFR World Tour 2021-2023
« Último mensaje por Jaker en 28 de Enero de 2023, 09:54:45 am »
Etapa 43: SBCT Aeropuerto Internacional Afonso Pena - Curibitia (São José dos Pinhais - Brasil) - SBGR Aeropuerto Internacional São Paulo/Guarulhos – Governor André Franco Montoro - São Paulo (Guarulhos, Brazil)

ATC ROUTE: N0462A030 OPMU1B ASGOL UZ121 BUXUK EVRA1A

Dejamos la cabina del Viper por un momento  :twisted: y seguimos con la siguiente etapa, que esta vez nos llevara a Sao Paulo. Madre mía si es gran de esas ciudad, nada más que veía edificios y edificios por todas partes. Vuelo muy entretenido, con bastante tráfico en la aproximación... toma suave y a por caipiriñas de esas  :pulgares:

Código: [Seleccionar]
VRYREU FLIGHTPLAN - IFR  RYR43WT  G-RUKA  SBCT-SBGR
--------------------------------------------------------------------------------
ALL WEIGHTS IN KILOGRAMS (KG)                                    STD 28JAN/0810Z
--------------------------------------------------------------------------------
OFP 1 - PREPARED 28JAN/0740Z BY CARLOS GARCIA 

FR43WT/RYR43WT      G-RUKA/B737-8ERW CF                   ROUTE:    SBCTSBGR-MFT

DEP: SBCT/CWB 33    ELEV 2989  FT   MACH:       .78       TTL G/C DIST:   193 NM
ARR: SBGR/GRU 10R   ELEV 2461  FT   INIT ALT:   FL410     TTL F/P DIST:   305 NM
                                    FUEL BIAS:  103.0%    TTL AIR DIST:   302 NM
                                                          AVG WIND CMP: TL003 KT
ALT: SBJH/JHF 30    ELEV  2549 FT   40 NM
--------------------------------------------------------------------------------
CONFIG      DOW  PAX   CARGO   TOTAL   ULOAD LIM             ZFW     TOW     LDW
STANDARD  41413  169     275   14855    6418 ZFW     MAX   62686   79243   66361
                                                     PLN   56268   61070   58911
                                                     ACT  ......  ......  ......
               FUEL    CORR    ENDUR
TRIP           2159  ........  00:49
CONT 5%         170  ........  00:05
ALTN SBJH       436  ........  00:10
FINAL RESV     1018  ........  00:30
MIN T/O        3783  ........  01:35       .....................................
EXTRA          1019  ........  00:30       CAPTAINS SIGNATURE  (....)
TAXI            120  ........  00:10       
RELEASE        4922  ........  02:15       I ACCEPT THIS OFP AND I AM FAMILIAR
ARR FUEL       2583  ........  01:10       WITH THE PLANNED ROUTE AND AERODROMES

FUEL TANK CAP 20891 KG / MAX EXTRA FUEL 8469 KG LIM BY LDW
TRIP CORR FOR 1000 KG TOW INCR: +22 KG / 1000 KG TOW DECR: -21 KG
2000 FT LOWER:  +760 KG / EET 01:11  CLB: 250/280/78  DES: 78/280/250

--------------------------------------------------------------------------------
SBCT  STD 08:10Z/05:10L  ETD 08:10Z  ACT OFBL ....  EST T/O 08:20Z  ACT T/O ....
SBGR  STA 09:10Z/06:10L  ETA 09:14Z  ACT ONBL ....  EST LDG 09:09Z  ACT LDG ....
      SKD 01:00          PLN 01:04   TTL BLCK ....  EST FLT 00:49   TTL FLT ....
--------------------------------------------------------------------------------

ATC ROUTE: N0462A030 OPMU1B ASGOL UZ121 BUXUK EVRA1A


ALTERNATE PLANNING
--------------------------------------------------------------------------------
ALTN/RWY DIST ALT/FL MSA  COMP  TIME   FUEL   DIFF ROUTE
SBJH/30    40 8000   072 TL005 00:10    436      - DCT
SBSJ/16    40 FL090  077 HD005 00:11    437     +1 DCT
SBSP/17R   19 2000   072 TL002 00:09    439     +3 DCT
SBKP/15    54 FL100  072 TL002 00:13    516    +80 DCT


MOST CRITICAL MORA 9200 FT AT GR251
--------------------------------------------------------------------------------
AWY      WAYPOINT   MT    ALT MSA FREQ    TAS  LEG  FUEL REM / USED   LEG   ACC
-FIR     NAME                 ISA WND/SPD  GS  REM  POSITION          ETO / ATO
--------------------------------------------------------------------------------
         SBCT/33         2989 071                        4.8 /   0.1           
         AFONSO PENA INTL                      305  S2532.2 W04910.0 ...../.....

OPMU1B   PULAR     335   *CLB 071                6       4.4 /   0.5   03  00.03
                              P20 106/005      299  S2527.8 W04914.9 ...../.....

OPMU1B   CT073     065   *CLB 071                8       4.3 /   0.6   01  00.04
                              P15 124/002      290  S2522.0 W04908.6 ...../.....

OPMU1B   OPMUM     065   *CLB 071                4       4.2 /   0.7   01  00.05
                              P15 106/001      287  S2519.4 W04905.8 ...../.....

OPMU1B   CT071     036   *CLB 071               15       4.0 /   0.9   02  00.07
                              P16 307/003      272  S2505.5 W04901.4 ...../.....

OPMU1B   ASGOL     098   *CLB 086               26       3.7 /   1.2   04  00.11
                              P14 240/005      246  S2459.8 W04832.9 ...../.....

         SBGR      050   *CLB 056                5       3.7 /   1.2   01  00.12
                              P13 229/006      241  S2455.0 W04830.1 ...../.....

UZ121    XONUG     050   *CLB 056               39       3.4 /   1.6   05  00.17
                              P10 224/008      202  S2420.9 W04809.6 ...../.....

UZ121    BUXUK     049   *CLB 071               40       3.1 /   1.8   05  00.22
                              P05 197/010      162  S2345.8 W04749.0 ...../.....

EVRA1A   GR256     050   *CLB 054               10       3.0 /   1.9   01  00.23
                              P04 196/010      152  S2337.3 W04744.0 ...../.....

EVRA1A   GR257     069   *CLB 054                8       3.0 /   1.9   01  00.24
                              P04 196/010      144  S2331.9 W04737.6 ...../.....

EVRA1A   GR258     069   *CLB 054               14       2.9 /   2.0   02  00.26
                              P04 195/009      130  S2322.4 W04726.2 ...../.....

         *TOC      069   3000 054         462    2       2.9 /   2.0   00  00.26
                              M62 195/009 464  128  S2320.8 W04724.3 ...../.....

         *TOD      022   3000 054         462    0       2.9 /   2.0   00  00.26
                              M62 195/009 464  128  S2320.8 W04724.3 ...../.....

EVRA1A   *BDRY     069   *DES 054                6       2.9 /   2.0   01  00.27
-SBBS                         P04 196/009      121  S2316.6 W04719.4 ...../.....

EVRA1A   EVRAL     069   *DES 054                5       2.9 /   2.0   01  00.28
                              P08 201/009      116  S2313.0 W04715.2 ...../.....

EVRA1A   GR249     069   *DES 054               13       2.9 /   2.0   02  00.30
                              P11 209/010      103  S2304.3 W04704.9 ...../.....

EVRA1A   GR251     069   *DES 092                8       2.9 /   2.0   01  00.31
                              P12 208/009       96  S2259.2 W04658.8 ...../.....

EVRA1A   GR252     069   *DES 092               10       2.9 /   2.1   01  00.32
                              P15 228/006       85  S2252.1 W04650.5 ...../.....

EVRA1A   GR272     083   *DES 092                7       2.9 /   2.1   01  00.33
                              P16 254/004       78  S2248.8 W04644.0 ...../.....

EVRA1A   GR273     096   *DES 092                6       2.9 /   2.1   01  00.34
-SBCW                         P16 274/003       72  S2247.1 W04637.7 ...../.....

EVRA1A   GR274     109   *DES 092                6       2.9 /   2.1   01  00.35
                              P16 294/003       66  S2246.7 W04631.2 ...../.....

EVRA1A   GR276     122   *DES 092                6       2.8 /   2.1   01  00.36
                              P15 323/002       60  S2247.7 W04624.8 ...../.....

EVRA1A   GR277     137   *DES 092                7       2.8 /   2.1   01  00.37
                              P15 342/003       54  S2250.4 W04618.3 ...../.....

EVRA1A   SANPA     234   *DES 092               26       2.8 /   2.1   04  00.41
                              P18 055/005       28  S2312.5 W04633.0 ...../.....

EVRA1A   GR283     235   *DES 072                4       2.8 /   2.1   01  00.42
                              P18 059/006       24  S2315.9 W04635.4 ...../.....

EVRA1A   LOMEN     235   *DES 072               12       2.8 /   2.2   03  00.45
                              P14 061/007       12  S2325.6 W04642.3 ...../.....

EVRA1A   SBGR/10R  115   2461 072               12       2.6 /   2.3   04  00.49
         GUARULHOS-GOV ANDRE                        S2326.3 W04629.2 ...../.....


--------------------------------------------------------------------------------



WIND INFORMATION - OBS ASKY
--------------------------------------------------------------------------------
(CLIMB)             (DESCENT)         
FL360  223/009 -46  FL360  206/010 -46 
FL290  223/007 -30  FL290  217/009 -29 
FL210  294/004 -11  FL210  285/004 -11 
FL140  092/000  +2  FL140  354/003  +2 
 7000  070/007 +18   7000  059/008 +18


--------------------------------------------------------------------------------
END FLIGHTPLAN 00167  RYR43WT   G-RUKA   SBCT-SBGR   28JAN2023



(FPL-RYR43WT-IN
-B738/M-SDGIRWY/SB1
-SBCT0810
-N0462A030 OPMU1B ASGOL UZ121 BUXUK EVRA1A
-SBGR0049 SBJH
-PBN/A1B1C1D1S2 NAV/RNVD1E2A1 COM/TCAS DOF/230128 REG/GRUKA
 EET/SBBS0027 RVR/200 OPR/VRYREU
-E/0205)



┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ORIGIN: SBCT/CWB (AFONSO PENA INTL, BRAZIL)                         UTC -03:00│
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
 SBCT 280700Z 14003KT 9999 SCT010 16/16 Q1017
 SBCT 280300Z 2806/2906 01003KT 7000 SCT005 TN16/2808Z TX30/2817Z
   PROB40 2806/2809 2000 BR BKN003
   BECMG 2810/2812 9999 FEW020
   BECMG 2813/2815 08008KT
   BECMG 2822/2824 BKN004
   RMK PEU

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│DESTINATION: SBGR/GRU (GUARULHOS-GOV ANDRE FRANCO MON, BRAZIL)      UTC -03:00│
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
 SBGR 280700Z 07005KT CAVOK 19/18 Q1016
 SBGR 280430Z 2806/2912 10005KT CAVOK TN18/2808Z TX27/2816Z
   BECMG 2806/2807 05005KT
   PROB30 2808/2811 6000 BKN008
   BECMG 2813/2815 35007KT FEW030 FEW045TCU
   TEMPO 2816/2902 15005KT 6000 TSRA BKN018 FEW045CB
   BECMG 2902/2904 05005KT
   PROB30 2906/2910 2000 BR BCFG BKN008
   BECMG 2910/2912 34005KT
   RMK PHH

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ALTERNATE: SBJH/JHF (SAO PAULO CATARINA EXECUTIVO I, BRAZIL)        UTC -03:00│
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
 NO WX DATA AVAILABLE

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ALTERNATE: SBSJ/SJK (PROF URBANO ERNESTO STUMPF INT, BRAZIL)        UTC -03:00│
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
 SBSJ 280100Z 17004KT 140V200 9999 BKN025 21/19 Q1017
 SBSJ 280430Z 2806/2818 08005KT CAVOK TN18/2809Z TX27/2816Z
   PROB30 2809/2811 4000 BR BKN005
   BECMG 2813/2815 24003KT FEW030 FEW045TCU
   TEMPO 2815/2818 6000 TSRA BKN018 FEW045CB
   RMK PHH

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ALTERNATE: SBSP/CGH (CONGONHAS, BRAZIL)                             UTC -03:00│
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
 SBSP 280700Z AUTO 06005KT 020V110 CAVOK 21/17 Q1016
 SBSP 280430Z 2806/2818 10005KT CAVOK TN18/2809Z TX27/2816Z
   BECMG 2807/2809 05005KT
   PROB30 2809/2811 BKN008
   BECMG 2813/2815 35007KT FEW030 FEW045TCU
   RMK PHH

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ALTERNATE: SBKP/VCP (VIRACOPOS INTL, BRAZIL)                        UTC -03:00│
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
 SBKP 280700Z 10006KT CAVOK 21/18 Q1015
 SBKP 280430Z 2806/2906 10007KT CAVOK TN19/2809Z TX28/2816Z
   BECMG 2811/2813 02008KT
   BECMG 2813/2815 34005KT SCT030 FEW040TCU
   TEMPO 2815/2824 18005KT 6000 TSRA BKN020 FEW040CB
   BECMG 2900/2902 VRB03KT
   RMK PHH
<&BLOCK_END>





























7
F4BMS - General / Re:Capturas
« Último mensaje por Skorp en 28 de Enero de 2023, 07:55:56 am »
Tres capturillas del vuelo de ayer con Jaker.







8
F4BMS - Operaciones de Vuelo / Oca Strike-2297
« Último mensaje por Skorp en 23 de Enero de 2023, 10:51:18 am »
Citar
BRIEFING RECORD generated at 1/23/2023 11:38:40.
Mission Overview:

   Falcon2 (OCA STRIKE)

   Package #:   2297 (Offensive Counter Air)
   Pkg-Mission:   Strike Tangch'on Highway AirStrip
   Target Area:   6 nm south of Unju-ni Town.
   Time on Target:    08:22:52z

       Sunrise:   21:54:32z(06:54:32l)
   Sunset:   09:17:27z(18:17:27l) 

Situation:

      Be advised: Intelligence reports a large enemy offensive is in progress, probably with the intent to take target.

   Intelligence reports the following squadrons are currently operating out of Tangch'on Highway AirStrip, located 77 nm northeast of Hamhung City:
    -- 9th Air Cavalry Squadron(DPRK Mi-26)  -- 100%strength
   Air command would like to damage or destroy their facilities in order to reduce their sortie rate.

   Intelligence reports the highest impact targets are:
    -- Highway Runway   --   100%operational
    -- Highway Threshold   --   100%operational
    -- Control Tower   --   100%operational

Pilot Roster:

   Callsign:   Flt Lead:   Wing Two:   Elem Lead:   Elem Two:

   Falcon2   Lt. Skorp   Unassigned   Unassigned   Unassigned
   Lynx4   Unassigned   Unassigned

Package Elements:    x  = Primary Flight

   Callsign:    Flt #:   Role:   Aircraft:   Task:

   Falcon2   2298 (x )    OCA STRIKE   4 F-16CM-50    Destroy Highway Runwayor other facilities at target site
       T/O: 07:49:00z   Push: 08:04:14z   Tgt: 08:22:52z   IFF: M124/4/113/26704-7/35204-7
      Lynx4   2301   ESCORT   2 F-15C    Protect package elements from enemy aircraft
       T/O: 07:47:00z   Push: 08:02:14z   Tgt: 08:20:52z   IFF: M124/4/113/26710-1/35210-1
   
Threat Analysis:

   Air-to-Air Threats:
   Enemy CAP aircraft are likely to be operating within operation area.

   Surface-To-Air Threats:
   Known or suspected enemy air defenses along your flight path include:
    -- SA-5 (S-200)missile launchers 3 nm southeast of Pukch'ong City

Steerpoints:

   #:   Desc:   Time:      Dist:      Head:      Cas:      Alt:   Action:   Form:   Comments:

   1   Takeoff   07:49:00z      --      --      --      --   Climb immediate   Wedge   Takeoff
   2   Holding Pt   07:56:46z      50.7      36      285      22.0M   --   Wedge   Hold  (Departure: 08:02:46z)
   3   Push   08:04:14z      10.0      36      300      22.0M   Descend immediate   Wedge   Rendezvous with package
   4   Pre IP   08:17:21z      111.9      47      405      17.0M   Climb immediate   Box   --
   5   IP   08:19:07z      15.0      38      400      18.0M   --   Box   --
   6   Strike   08:22:52z      32.0      355      400      18.0M   --   Box   Attack target
   7   Turn Pt   08:23:51z      8.2      172      390      18.0M   Climb delayed   ArrowHead   --
   8   Split   08:27:52z      33.2      202      390      21.0M   --   ArrowHead   Depart from package
   9   --   08:45:39z      142.3      222      360      21.0M   Descend delayed   Wedge   --
   10   Land   08:49:25z      30.1      216      360      --   --   Wedge   Land
   11   Refuel   --      --      --      --      20.0M   Descend delayed   Wedge   Tanker station area
   12   Land   --      --      --      --      --   --   Wedge   Land (Alternate)

Comm Ladder:
 
   Agency:   Callsign:   Uhf [Chnl]:   Vhf [Chnl]:   Notes:
 
   Intra-Flight:   Falcon2   280.575 MHz [15]   141.275 MHz [15]   Flight Management Comms
 
   Guard:   None   243.000 MHz    121.500 MHz    Distress / Emergency
   Common:   None   339.750 MHz [14]   119.500 MHz [13]   Advisory / UNICOM
   Base Ops:   None   317.800 MHz [1]   --   Homeplate Operations
 
   Check-In:   Sentry3   333.300 MHz [5]   --   AWACS: Global Check-In
   Tactical:   Sentry3   243.575 MHz [6]   --   AWACS: Package Comms
   Tanker / Aar:   Copper3 (TCN: 062Y)     289.650 MHz [13]   --   Boom Operator
 
   Dep Atis:   Gimpo ATIS   --   126.350 MHz    Departure Airbase
   Dep Ground:   Gimpo Ground   236.700 MHz [2]   --   Departure Airbase
   Dep Tower:   Gimpo Tower   240.900 MHz [3]   118.050 MHz [3]   Departure Airbase
   Dep Departure:   Gimpo Departure   363.800 MHz [4]   --   Departure Airbase
 
   Arr Atis:   Gimpo ATIS   --   126.350 MHz    Recovery Airbase
   Arr Approach:   Gimpo Approach   363.800 MHz [4]   --   Recovery Airbase
   Arr Tower:   Gimpo Tower   240.900 MHz [3]   118.050 MHz [3]   Recovery Airbase
   Arr Ground:   Gimpo Ground   236.700 MHz [2]   --   Recovery Airbase
 
   Alt Atis:   R103 ATIS   --   --   Alternate Airbase
   Alt Approach:   R103 Approach   236.600 MHz [10]   --   Alternate Airbase
   Alt Tower:   R103 Tower   236.600 MHz [10]   122.600 MHz [11]   Alternate Airbase
   Alt Ground:   R103 Ground   236.600 MHz [10]   --   Alternate Airbase

Iff

   GENERAL:
   Initial STAT Settings:   Modes Active: M124   Codes:   M1: 22   M2: 6704   M3: 3630
   M4 Validity Time (Until):   Key A: Day2 00:00z   Key B: Day3 00:00z
   IFF Policy:   M1: per team   M2: per aircraft   M3: per aircraft
   Code Change Setting:   POS/TIM

   TIME EVENTS:
   Rot/day:   08:00z   09:00z   10:00z   11:00z   12:00z   13:00z   14:00z   15:00z   16:00z   17:00z   18:00z   19:00z

   M1:   24   13   61   72   22   51   63   30   13   03   60   20   10
   M3:   24   5204   0004   0054   0030   6604   5330   3554   2230   6304   4454   5354   6104
   M4:   1   A   A   A   A   A   A   A   A   A   A   A   A

   POS EVENTS:
   Ingress: M4 / NOF3    Egress: M124 / SOF8

Ordnance:

   Callsign:   Flt Lead:   Wing Two:   Elem Lead:   Elem Two:

       Falcon2   -- Falcon21 --   -- Falcon22 --   -- Falcon23 --   -- Falcon24 --
   510x 20mm M61   510x 20mm M61   510x 20mm M61   510x 20mm M61
   2x AIM-120B AMRAAM   2x AIM-120B AMRAAM   2x AIM-120B AMRAAM   2x AIM-120B AMRAAM
   2x AIM-9X Sidewinder   2x AIM-9X Sidewinder   2x AIM-9X Sidewinder   2x AIM-9X Sidewinder
   6x BLU-107/B   6x BLU-107/B   6x BLU-107/B   6x BLU-107/B
   2x Tank 370gal   2x Tank 370gal   2x Tank 370gal   2x Tank 370gal
   1x AN/ALQ-184   1x AN/ALQ-184   1x AN/ALQ-184   1x AN/ALQ-184
   1x AN/AAQ-13 NAVPOD   1x AN/AAQ-13 NAVPOD   1x AN/AAQ-13 NAVPOD   1x AN/AAQ-13 NAVPOD

       Lynx4   -- Lynx41 --   -- Lynx42 --
   950x 20mm M61   950x 20mm M61
   4x AIM-9X Sidewinder   4x AIM-9X Sidewinder
   2x Tank F-15C 600gal   2x Tank F-15C 600gal

Weather:

   Conditions@    Take Off:   Target Area:   Landing:

   Situation:    Fair   Fair   Fair
   Wind:   327deg@ 1kts.   334deg@ 0kts.   8deg@ 2kts.
   Visibility:   59km   59km   59km
   Temp:   7deg C.   -5deg C.   7deg C.
   Cloud Base:   9,000 ft MSL base   7,000 ft MSL base   9,000 ft MSL base
   Con Layer:   25,000 ft MSL base   25,000 ft MSL base   25,000 ft MSL base

Support:

   Callsign:   Station Area:

   Sentry3 (AWACS):   1 E-3   Friendly AWACS aircraft will be operating 40 nm northeast of Chuncheon City. Available for air detection and warning.

   Dog5 (JSTAR):    1 RC-135W   Friendly JSTAR aircraft will be operating 38 nm east of Hoeyang City. Available for ground movement queries.

   Copper3 (Tanker):    1 KC-10   Friendly tankers will be operating 27 nm southeast of Hoeyang City. Available for mid-air refueling. (TCN: 062Y) 

Rules of Engagement:

   Visually ID unknown aircraft before engaging, unless authorized by AWACS.
   Note: Friendly aircraft may be operating in the area.

Emergency Procedures:

   Distress call:
   For aircrew in a hostile area, prior to ejection, transmit on the working frequency: “MAYDAY” (three times); call-sign; and position in relation to BULLSEYE.

   Combat Search and Rescue:
   SAR helos are available within 30 km of FLOT. In case of shoot-down, mark closest coordinates of the survivor’s position and report the incident to the CSAR assets. Establish radio communication with survivor and execute the On Scene Commander procedures.

   Alternate airfield:
   R103 AirStrip, 4 nm east of Incheon City

   Sanitise yourself and review your evasion plan of action.

   Good Luck!


END_OF_BRIEFING













9
F4BMS - Operaciones de Vuelo / Korea 4.37
« Último mensaje por Skorp en 23 de Enero de 2023, 10:50:03 am »
Inicio
10
F4BMS - Operaciones de Vuelo / Re:AVISO NAVEGANTES
« Último mensaje por Skorp en 23 de Enero de 2023, 10:05:14 am »
Test







Páginas: [1] 2 3 ... 10
Hosting De Calidad desde 4,95 euros

Hosting Wordpress 4,95 euros