Hosting De Calidad desde 4,95 euros

Hosting Wordpress 4,95 euros

Hosting De Calidad desde 4,95 euros

Hosting Wordpress 4,95 euros

Este sitio utiliza cookies propias y de terceros. Si continúa navegando consideramos que acepta el uso de cookies. OK Más Información.

DCS: World

  • 1041 Respuestas
  • 158034 Vistas

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

*

Silver_Dragon

  • Moderador
  • Überperrus
  • *
  • 10221
  • Sexo: Masculino
  • Mas noticias desde el frente
Re:DCS: World
« Respuesta #1020 en: 03 de Octubre de 2019, 16:09:13 pm »
Changelog DCS World 2.5.5 Update 7, soporte del F-16CM viper
https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=4055581&postcount=69
Mas noticias desde el frente

*

Tundra

  • Überperrus
  • *
  • 7254
  • Sexo: Masculino
  • Once a fighter pilot
Re:DCS: World
« Respuesta #1021 en: 04 de Octubre de 2019, 04:46:42 am »
Archivos de replay arreglados, me enamoro 8)

*

DReaper

  • Moderador
  • Überperrus
  • *
  • 12862
  • Sexo: Masculino
  • Polisimulero nostálgico
Re:DCS: World
« Respuesta #1022 en: 04 de Octubre de 2019, 15:23:57 pm »
Nope: reportan en reddit que fallan mucho.  :dedo:

*

Silver_Dragon

  • Moderador
  • Überperrus
  • *
  • 10221
  • Sexo: Masculino
  • Mas noticias desde el frente
Re:DCS: World
« Respuesta #1023 en: 04 de Octubre de 2019, 21:06:30 pm »
DCS World 2.5.5 Update 7 Modelos 3D nuevos y actualizados.
Mas noticias desde el frente

*

Silver_Dragon

  • Moderador
  • Überperrus
  • *
  • 10221
  • Sexo: Masculino
  • Mas noticias desde el frente
Re:DCS: World
« Respuesta #1024 en: 09 de Octubre de 2019, 17:37:37 pm »
Mas noticias desde el frente

*

Silver_Dragon

  • Moderador
  • Überperrus
  • *
  • 10221
  • Sexo: Masculino
  • Mas noticias desde el frente
Re:DCS: World
« Respuesta #1025 en: 14 de Octubre de 2019, 00:23:53 am »
Mas noticias desde el frente

*

Silver_Dragon

  • Moderador
  • Überperrus
  • *
  • 10221
  • Sexo: Masculino
  • Mas noticias desde el frente
Re:DCS: World
« Respuesta #1026 en: 18 de Octubre de 2019, 12:48:17 pm »
Mas noticias desde el frente

*

Silver_Dragon

  • Moderador
  • Überperrus
  • *
  • 10221
  • Sexo: Masculino
  • Mas noticias desde el frente
Re:DCS: World
« Respuesta #1027 en: 19 de Octubre de 2019, 14:00:28 pm »
Entrevista de Wags en MudSpike sobre los avances en DCS World
https://www.mudspike.com/mudspike-am...r-matt-wagner/
Citar
Single player / multiplayer dynamic campaign system on planned to 2021:
- Real Time Strategy (RTS) element
-- Resources
-- Strategic nodes and routes
-- War production
-- Ground forces
-- Strategic objectives
-- Ground force route planning
-- Tasking orders
- User interface that will allow to configure a campaign and tune the RTS engine
Follow on:
- Economic aspects
-- factories
-- warehouses
-- materials logistics that transport resources

Mission editor:
- Placement of units and objects in the 3D world on To-do list (required previously Mission Editor rewrite and DCS World re-coding).
- More flight attack options like multi-axis attacks
- More options to control the reaction of ground forces (needed for a better Combined Arms product)

3D units:
- Oil Tanker unit no a priority yet.

New ATC/AI improvements:
- focused on aircraft carrier communications (departure, marshal, approach, tower, and LSO)
- next tasks overhaul airfield radio communications.

Weather improvements:
-developing a new cloud system
-support clouds including cumulus, cumulonimbus, cirrus, etc, include multilayered cloud structures.

IFF implementation:
-Mode 4 operations.
-automatic modes coming with AZ/EL radar mode
-Later coming Mode 1, 2, and 3
-later coming accurate IFF simulation for the Viper

In-game voice communication (VIOP):
- coming to Late 2019
- Stage 1 rooms for two sides
- Stage 2 user created rooms
- Stage 3 radio modulation and frequency

VR Improvements and engine:
- New Graphic engine on GPU Multi-Threading and the Vulkan API in develop.

Module Update and Improvements
- Ka-50 and A-10C on develop
- F-5E can follow

Comunity suport:
- public tracking page with all project status

Naval modules
- CVN module in progress
- Arleigh Burke destroyer and Admiral Kuznetsov carrier follow
- determine the level and composition of other naval-focused content in the future.

AI improvements:
- Supercarrier deck crew
- air-to-air AI improvements
- follow air-to-surface attack AI improvements

Core product improvements:
- New terrain engine
- Dynamic campaign
- New graphics engine
- Improved night lighting
- FLIR rendering tech
- Ground radar tech
- Air-to-Surface radar rendering tech
- Improved weather (clouds, thermals, humidity, etc.)
- New and improved effects
- Integrated VOIP
- Aircraft AI improvement
- Updated replay system
- Improved unit visibility
- Improved sound engine
- Improved network code
- And other more confidential aspects…
50% of company resources are invested on the core product

Dedicate server improvements:
- improving the dedicated server code and welcome input from our clients
- Windows Service in the future
- No plans to a Linux based server

Warehouse/Resource system improvements:
- greatly updated for the dynamic campaign system

Combined Arms improvements:
- Detailed damage model system for ground units
- Improved ground unit AI decision making
- New and improved ground unit effects
- A much more detailed ground environment

Modules and maps:
- After the F-16C will come DCS: P-47D Thunderbolt, Mi-24 Hind, and Mosquito
- F-4 Phantom coming later after other module (I think Mi-24P)
- No plans to a A-6 Intruder yet and can change in the future
- P-47D plans released in Q1 2020
- New World War II assets completed A-20 and Ju-88 will be released this year
- Mosquito after P-47D expect it in 2020
- Me 262 collectiong data to simulate all systems.
- New WW2 maps on develop will announce soon.
- Korea map not in immediate plans

WW2 projects
- New maps, new units, and a new combat theater
- Highly detailed damage model
- Torpedoes on Ships and aircrafts.
- Improved sighting system
- Improved aircraft AI
- New maps in development is also well suited to our current stable of warbirds

ATIS:
- after new airfield ATC system.

Mi-24P Hind module:
- intuitive means to command the other crew member to accomplish basic sets of tasks

Yak-52 module:
- start to work on final phase on Q1 2020

Team allocations:
- The staff working on MAC, Hornet, Viper and other such products are different from those working on the core DCS World features

Belsimtek (BST):
- Has not been in existence for a long time and they were then merged back into Eagle Dynamics
- Much of our modern aircraft team is focused on the F/A-18C, F-16C, and Mi-24 Hind

SuperCarrier Module:
- Supercarrier briefing room is designed to allow players to view the briefing, arm their jets, watch the PLAT CAM, and walk to the jet.
- not be delivered during the early access period

Wags Wishlist
- One of the features I would like to see is a robust squadron management role playing element.

MAC and FC
- MAC continue Grown
- FC series will continue but turn on MAC

F-16 module:
- PIDS/PIDSU Perhaps at a later point, but not in our current planning
Mas noticias desde el frente

*

Silver_Dragon

  • Moderador
  • Überperrus
  • *
  • 10221
  • Sexo: Masculino
  • Mas noticias desde el frente
Re:DCS: World
« Respuesta #1028 en: 19 de Octubre de 2019, 17:06:29 pm »
Nuevas nubes en DCS World
Mas noticias desde el frente

*

Silver_Dragon

  • Moderador
  • Überperrus
  • *
  • 10221
  • Sexo: Masculino
  • Mas noticias desde el frente
Re:DCS: World
« Respuesta #1029 en: 21 de Octubre de 2019, 22:15:14 pm »
Mas noticias desde el frente

*

Silver_Dragon

  • Moderador
  • Überperrus
  • *
  • 10221
  • Sexo: Masculino
  • Mas noticias desde el frente
Re:DCS: World
« Respuesta #1030 en: 01 de Noviembre de 2019, 11:08:07 am »
Mas noticias desde el frente

*

Silver_Dragon

  • Moderador
  • Überperrus
  • *
  • 10221
  • Sexo: Masculino
  • Mas noticias desde el frente
Re:DCS: World
« Respuesta #1031 en: 01 de Noviembre de 2019, 16:10:48 pm »
https://forums.eagle.ru/showthread.php?p=4093986#post4093986
Citar
Development Report #3
The new Ka50 3D cockpit model is already at the texturing stage. Remember, this will be a free enhancement for existing Black Shark owners. In mid 2020 we plan to release a brand new external model along with certain new weapons and avionics systems with even greater cockpit enhancements. The product will also come with new missions, mission functionalities and gameplay. This module will be named Black Shark 3 and will be available at a substantial discount for existing Black Shark 2 owners and at full price for new users. Enjoy the screenshots below.

Other Development Updates which might be of interest:
F/A-18C Hornet: the team is focused on the completion of the AGM-62 Walleye, updating the Harpoon, implementing dynamic launch zones / release points for JDAMs and JSOWs and Pre-Briefed mode for the AGM-88 HARM. The Team are working on completing and improving the current weapons prior to moving on to new systems such as the SLAM and SLAM-ER. TWS and enhanced radar modes will follow.
P-47D: A lot of work is being put into the external model that includes the landing gear, landing gear doors, intercooler and oil cooler flaps, landing flaps and creating realistic paint schemes. The cockpit is coming along well with remaining work mostly on the lighting and cockpit-view pilot model. The team are tuning the flight model, power plant and systems.
Supercarrier: the model is 95% complete with deck crew animations progressing well. This week we made good progress on the holdback bar animations and general scripting of launch operations. We’ve also made good progress on the LSO platform which offers an exceptional level of detail and functionality. For the early access launch, we plan 14 aircraft spawn locations.
Mi-24: UV mapping of the pilot’s cockpit is almost done and then we will spend about a month working on the animations and textures. The flight model is near 80% complete.
Integrated Voice Chat: We are now in the final stretch of rolling out the test version. We’ve added a minimize command, volume options, mic options, and bug fixes. Following the initial release, we will implement the creation of rooms.
New Effects: We are currently working on missile flame and smoke enhancements as well as new tracer art. This should deliver a new level of realism to exhaust flames based on motor and fuel type.
Dynamic Campaign: We now have a basic test version that works within DCS World to evaluate the real-time strategy element of the system. We are using this to debug the system. In parallel, work is now underway on the UI interface and the AI machine learning code. This is complex and is receiving a lot of focus at the moment.
Our new ‘secret’ terrain is coming along very well. We hope to be releasing screens shots soon...

KA-50: La cabina en estado de texturización. Esto será una mejora gratutita para los posedores del BS2. Un nuevo modelo externo vendrá a mediados de 2020 con nuevas armas, nuevos sistemas y mejoras en la cabina, nuevas misiones, nueva funcionalidad y sistema de juego. Este modulo se le llamará Black Shark 3 y habrá un descuento sustancial para los poseedores de BS2.

F/A-18C Hornet: estan centrados en completar la funcionalidad del AGM-62 Walleye, actualizar el Harpoon, implementar las zonas de lanzamiento dinamico / puntos de lanzamiento de las JDAM / JSOW y el modo de lanzamiento definido en briefing del AGM-88 HARM. Se quiere completar el armamento actual antes de moverse a nuevos sistemas como el SLAM y SLAM/ER. El TWS y los modos de radar mejorados vendrán despues.

P-47: Estan centrados en el modelo externo, tanto en el tren de aterrizaje, puertas del tren, flaps del intercambiador de aceite e intercooler, y crear pieles realistas. La cabina progresa bien, quedando las luces y el modelo del piloto, tambien se trabaja en el modelo de vuelo, la planta de potencia y los sistemas.

SuperPortaviones: el modelo está al 95% completo con la tripulación de cubierta progresando adecuadamente, se han hecho progresos en la barra de bloqueo y en las instrucciones de la operación de catapulta, tambien se progresa en el puesto del LSO, que ofrece un nivel excepcional de detalle y funcionalidad. Se planea para el lanzamiento anticipado, tener 14 puestos de parking.

Mi-24: Los mapas UV de la cabina y se espera dedicar un mes para el texturizado y las animaciones. El modelo de vuelo está al 80%.

Sistema de Chat integrado (VioP): En la fase final de integración de la versión de prueba, Se ha añadido un comando de minimización, volumen, microfono y bugs, Siguiendo el lanzamiento inicial, se crearán las salas de chats.

Nuevos efectos: Actualmente estamos trabajando en la mejora de la llama de misiles y el humo, así como en el nuevo arte de trazado, Esto debería ofrecer un nuevo nivel de realismo para las llamas del escape según el motor y el tipo de combustible.

Campaña dinámica: Se dispone de una versión de prueba básica que funciona dentro de DCS World para evaluar el elemento de estrategia en tiempo real del sistema. Estamos usando esto para depurar el sistema. Paralelamente, ahora se está trabajando en la interfaz de la interfaz de usuario y el código de aprendizaje automático de AI. Esto es complejo y está recibiendo mucha atención en este momento.

El nuevo "mapa" secreto progresa, y se espera poner pantallas pronto.

Yo sigo con el ojo puesto en el modulo de portaviones, si es lo que "sospecho" y al incluir cabinas, ED lo pone como un "buque"..... se rompe la barrera, y podrán aparecer modulos de barcos y demás para DCS World (osea cualquiera puede hacer un "Dangerous Waters").
« Última modificación: 01 de Noviembre de 2019, 16:43:26 pm por Silver_Dragon »
Mas noticias desde el frente

*

Silver_Dragon

  • Moderador
  • Überperrus
  • *
  • 10221
  • Sexo: Masculino
  • Mas noticias desde el frente
Re:DCS: World
« Respuesta #1032 en: 08 de Noviembre de 2019, 12:36:02 pm »
Imagenes del Sa-5 (V-200), en lo que parece el modelviewer o ¿un nuevo visualizador de un nuevo motor?



Mas noticias desde el frente

*

Silver_Dragon

  • Moderador
  • Überperrus
  • *
  • 10221
  • Sexo: Masculino
  • Mas noticias desde el frente
Re:DCS: World
« Respuesta #1033 en: 09 de Abril de 2020, 14:05:54 pm »
El video de febrero de 2020 y mas aya, con el Supercarrier, el mapa de las marianas y el canal, el P-47, Mosquito, Mi-24, unidades de WW2 y mas.


Los videos de "quedate en casa"


Varios videos de Wags mostrando el P-47 con la ampliación de "quedarse en casa" hasta el 15 de mayo

Mas noticias desde el frente

*

Silver_Dragon

  • Moderador
  • Überperrus
  • *
  • 10221
  • Sexo: Masculino
  • Mas noticias desde el frente
Re:DCS: World
« Respuesta #1034 en: 15 de Abril de 2020, 18:50:00 pm »
Actualización del Roadmap de DCS World, por la CEO Kate Perederko. Este es la continuación del transmitido el 20 de Febrero en Reddit. (editado Kate de repente a pasado del anonimato a responder a diestro y siniestro en el foro con una buena cantidad de detalles sobre el desarrollo, a ver si puedo ir recopilando información al respecto).

-El Supercarrier que debería haber salido hoy, se retrasa por desincronias en multiplayer y varios bugs.
-El F/A-18C Hornet se está trabajando para finales de mes en completar el Pod designador de blancos Litening, las zonas de lanzamiento dinamico y el AUTO LOFT de las JDAM, el radar terrestre en el modo de Mapa de tierra de haz real (MAP) y el misil aire superficie SLAM. Durante primavera y verano se trabajará en la mejora de vuelo que incluye el sistema de aterrizaje en portaviones (ALCM), modos de piloto automatico, y 30 capacidades y bugs.
-El F-16C está recibiendo arreglos de bugs y pequeñas mejoras. Se ha añadido un nuevo miembro al equipo de diseño que está trabajando en el AGM-65D Maverick que espera que pueda entregarlo a final de abril. Se espera que en mayo se comience a trabajar en el sistema de navegación. Se espera mejorar el sistema de puntos de paso permitiendo planificación de misiones, y cursor cero (CZ).
En si, el roadmap no ha cambiado sustancialmente desde finales de febrero:
- Se ha entregado la actualización de cabina del Ka-50.
- El Fw-190A-8 está fuera de acceso anticipado.
- El nuevo modelo de daños está progresando bien y se podrá presentar en un futuro cercano.
- La IA mejorada para los aviones se añadió como desarrollo activo junto al FLIR.
- El A-10C II se ha movido a desarrollo activo.
- Las mejoras en luces y terreno se han retrasado un poco.
- El Pack de asistencias mejorada, el SuperCarrier, y la multi-tripulación para helicopteros ahora tienen fechas de conclusión.
- El Hornet ha recibido la lista final de capacidades para ser completadas este año, pero esto es un tema para una futura actualización.

Proyectos en desarrollo activo:

Nucleo de DCS:
- [Corto periodo] Lanzamiento de la 2.5.6 a versión estable (con mejora en FPS).
- [Corto periodo] Modelo de daños de los aparatos de la WW2.
- [Largo periodo] Mejora de armamento (dinamica de misiles, nuevas unidades IA). La dinamica del AIM-120B será lanzada muy pronto, siguiendole el AIM-120C
- [Medio a Largo periodo] Chat de Voz.
- [Largo periodo] Campaña Dinamica
- [Largo periodo] Inteligencia Artificial de los aviones mejorada

Motor Grafico de DCS:
- [Corto periodo] Efectos espaciales mejorados.
- [Largo periodo] Multi-Hilo
- [Largo periodo] Integración del API de Vulkan
- [Largo periodo] Nuevo motor de FLIR

Modulos
- [Abril 2020] Actualización del pack de asistencias de WW2
- [Abril Mayo 2020] Acceso anticipado del SuperCarrier
- [Mayo 2020] Multi-Tripulación del UH-1H
- [Segundo cuarto 2020] Acceso anticipado del P-47D
- [Segundo a Tercer cuarto 2020] Acceso anticipado del mapa del canal.
- [Medio periodo] Mapa de las marianas (Moderno / WW2).
- [Diciembre 2020] F/A-18C Hornet fuera del acceso anticipado.
- [Medio a Largo periodo] F-16C Viper
- [Medio Periodo] Modern Air Combat
- [Medio Periodo] A-10C II
- [Medio Periodo] Mi-24 Hind

Corto Periodo: Modulo con lista final de tareas a realizar antes de compartirla en DCS World y esperar la entrega en menos de 6 meses.
Medio Periodo: Modulo con lista firme de tareas y confiamos en que se pueda entregar en menos de 9 meses.
Largo periodo: Modulo con lista inicial de tareas pero aún tenemos mucho que agregar y no tenemos expectativas exactas. Algunas tareas a largo plazo pueden entregarse parcialmente en iteraciones, algunas deben completarse por completo.

Proyectos que están en la fase de desarrollo pasivo (esperando la entrega de un modelo 3D, la asignación de desarrolladores, la etapa de recopilación de referencias o uno de los proyectos activos actuales se debe finalizar primero):

Nucleo de DCS:
- Modelo de daños en aparatos modernos
- ATC en Bases y Aerodromos

Motor Grafico de DCS:
- Luces en el terreno
- Mejoras de terreno
- Nubes, esta tarea está planeada que comience otra vez en Mayo de 2020
- Actualización de tiempo atmosferico
- Motor Aire Tierra completo

Modulos:
- Yak-52
- Ka-50 Black Shark 3
- Mosquito FB Mk.VI

ED tiene cuatro modulos en acceso anticipado:
- F-16C Viper
- F/A-18C Hornet
- Yak-52
- Pack de asistencias de WW2

Se planea lanzar todos los modulos fuera del acceso anticipado durante este año sin ser el F-16C, que probablemente lo haga alrededor del primer cuarto de 2021, aún asi, os mantendremos actualizados al respecto.

https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=4287187&postcount=1
Citar
Dear Community, dear Friends,

We hope you are well and that you and your families are safe and not too distressed in these tough times. We also hope you enjoyed last month’s “Stay at Home” event. It was a new and refreshing adventure we trust was well received by the community as we registered a very large number of users who took advantage of the free to fly opportunities, despite the rather short 2-day time limits for each module.

In the light of the ongoing difficulties we are all facing, we have decided to go the extra mile and will be announcing a similar but enhanced event in the very near future. We really hope it will meet with your approval and enthusiasm.

Thank you again for all your comments I received following my previous post on Reddit/Hoggit.

Your remarks were extremely helpful, insightful and encouraging too.

Today I would like to share some information pertaining to the DCS: Supercarrier early access release date, the F/A-18C Hornet and F-16C Viper roadmaps and our updated pipeline.

DCS: Supercarrier

We have been working hard towards the announced release date of April 15th. Sadly, we were unable to work through all the issues in order to ensure a satisfactory Early Access release.

The main “no-go” for me and I am sure for you too, is Multiplayer behavior which still suffers from certain non-game breaker bugs which were confirmed on Saturday, April 11th. Today we have a new plan and will be working overtime to bring you this long-awaited product. I actively follow the threads, in particular “April 15th 2020” and I understand how disappointed you are, but I am confident you will agree that Multiplayer needs a bit more love.

DCS: F/A-18C Hornet

Since my previous post we delivered 4 FLIR pointing modes which were a substantial task to develop. We have prepared a bug fix update for this week and we are working to deliver the following features by the end of April:
Completion of the Litening Targeting Pod
Dynamic launch zones and AUTO LOFT mode for JDAM
AG radar: Real Beam Ground Map (MAP)
SLAM air-to-surface missile

During the spring and summer, we plan to work on a range of Flight Model enhancements that include Automatic Carrier Landing System (ACLS), autopilot modes, and about 30 related features and issues.

DCS: F-16C Viper

For the last two months, we have mainly focused on bug fixing and small improvements. A new developer joined us recently and is working hard on the AGM-65D Maverick air-to-surface missile, which we hope he will be delivering by the end of April.

We will be increasing our efforts on the navigation system starting in May. Improvements will include the update of the steerpoint system permitting in-game mission planning and cursor zero (CZ) will also be added.

Our general roadmap hasn’t changed substantially since February 20th:
Ka-50 cockpit update was delivered.
Fw 190 A-8 Anton was released out of Early Access.
New Damage Model is progressing well and will be presented to you in the near future.
Enhanced Aircraft AI was added to active phase of development together with FLIR.
A-10C II moved to active phase of development.
Lighting and terrain improvements were pushed back a bit to.
Enhanced Asset Pack, Supercarrier and helicopter Multi-crew now have deadlines.
Hornet received its final list of features to be delivered this year, but this is a topic of a future update.

Current projects in active development phase:


DCS Core:
[ Near Term ] 2.5.6 preparation for the stable release (FPS improvement)
[ Near Term ] Damage Modeling for WWII Aircraft
[ Long Term ] Weapon improvement (missile dynamics, new AI units), final AIM-120B dynamics to be released very soon AIM-120C to follow
[ Mid to Long Term ] Voice Chat
[ Long Term ] Dynamic Campaign
[ Long Term ] Enhanced Aircraft Artificial Intelligence

DCS Graphic Engine:
[ Near Term ] Special effects update
[ Long Term ] Multi-threading
[ Long Term ] Vulkan API integration
[ Long Term ] New FLIR engine

Modules:
[ April 2020 ] WWII Asset Pack update
[ April-May 2020 ] Supercarrier EA
[ May 2020 ] Huey Multi-crew
[ Q2 2020 ] P-47D Thunderbolt EA
[ Q2-3 2020 ] The Channel EA
[ Mid Term ] Mariana Islands
[ Dec 2020 ] F/A-18C Hornet out of EA
[ Mid to Long Term ] F-16C Viper
[ Mid Term ] Modern Air Combat
[ Mid Term ] A-10C Warthog II
[ Mid Term ] Mi-24P Hind

Near Term - we have the final list of tasks to be done before we share it in DCS World and expect delivery in less than 6 months.

Mid Term - we have a firm list of tasks and we trust that it might be delivered in less than 9 months.

Long Term - we have an initial list of tasks but still a lot to add and do not have exact expectations. Some Long term tasks can be delivered partially in iterations, some need to be fully completed.

Projects that are in the passive development phase (waiting for a 3D model delivery, developers allocation, reference gathering stage or one of the current active project to be finished first):

DCS Core:
Damage Modeling for modern aircraft
Airfield ATC

DCS Graphic Engine:
Terrain lighting
Terrain improvement
Clouds. This task is planned to be started again in May 2020.
Weather update
Full Air-to-Ground Radar

Modules:
Yak-52 Release
Ka-50 Black Shark 3
Mosquito FB MK.VI

ED has 4 items in Early Access:
F-16C Viper
F/A-18C Hornet
Yak-52
WWII Asset Pack

We plan to deliver all products out of Early Access this year however, the F-16C Viper is likely to be in Q1 2021, but we’ll keep you updated.

Thank you for taking the time to read this and I look forward to all your comments.

Thank you all for your passion and support.

Yours truly,

Kate Perederko
Chief Operating Officer
Eagle Dynamics
« Última modificación: 15 de Abril de 2020, 19:14:31 pm por Silver_Dragon »
Mas noticias desde el frente

 

Hosting De Calidad desde 4,95 euros

Hosting Wordpress 4,95 euros