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DCS: World

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Toro1

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Re:DCS: World
« Respuesta #15 en: 05 de Mayo de 2012, 12:09:21 pm »
Pero si tu eres un prophead como yo. Ti va jartá de botoncicos  :cunao:

Ya te digo. Fíjate que aún no me he leído el manual, no he conectado el joy y ya estoy "volando" sembrando el suelo de uranio en barra de 30 mm y de trozos de A10... ¿Quién quiere misiles? :twisted:

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Silver_Dragon

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Re:DCS: World
« Respuesta #16 en: 06 de Mayo de 2012, 14:45:52 pm »
Respuesta de Eddie sobre añadir nuevos aparatos a World

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But say they decide to add a plane that is not part of the core or either existing plane set, Say the F-22 raptor.
Then world would need a patch to add the relevant 3d models, skins, AI, weapons, etc.

If, for example, an F-22 module were released everyone would need to patch "world" but people would not need to download updated versions of their aircraft modules (A-10C, P-51D etc) unless they happened to receive a patch at the same time.

On the other hand, if a patch were released for A-10C (again for example) only the people that fly the A-10C module would need to download a patch for the A-10C module itself. If you only fly the P-51D module for example, you wouldn't need to download anything, unless a "world" or P-51D patch happened to be released at the same time.

The only reason people have had to download world AND the P-51D module with each public beta is that it just so happens that updates to both have been released at the same time, because both are being worked on and developed concurrently. Beyond the fact that it's easier for the devs and the test team at the moment, there is no requirement for these separate components of DCS to be updated concurrently at the same time.
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Re:DCS: World
« Respuesta #17 en: 08 de Mayo de 2012, 10:48:12 am »


Interesante imagen de la pantalla de rearme en tierra.
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Re:DCS: World
« Respuesta #18 en: 18 de Mayo de 2012, 17:01:31 pm »
Empieza la integración.

A-10C: http://www.digitalcombatsimulator.com/index.php?scr=product&ProductId=8&end_pos=135&lang=en
-Versión 1.1.1.1 Full
-Parche integracion World Open Beta 1.1.2.1

Black Shark 2 [Standlone] http://www.digitalcombatsimulator.com/index.php?scr=product&ProductId=12&end_pos=135&lang=en
-Version 1.1.1.1 Full
-Parche integracion World Open Beta 1.1.2.1

La versión para BS (actualizado a 2) vendra mas adelante.

Nota oficial
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A-10C Warthog and Black Shark 2 modules for DCS: World

Open betas of A-10C Warthog and Black Shark 2 modules for DCS: World are released. Download links can be found at the bottom of the download pages, right before BitTorrent files.

http://www.digitalcombatsimulator.co...for_dcs_world/

Prior to installing the modules, you must first have DCS World installed. You may download from here:

http://www.digitalcombatsimulator.co...os=135&lang=en

Please note that the open beta of Black Shark 2 module is only for the standalone version. Serial numbers of the upgrade version will not work. The module of Black Shark 2 upgrade version will be released later after release of the final versions of the modules.
__________________
« Última modificación: 18 de Mayo de 2012, 18:48:35 pm por Silver_Dragon »
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Jaker

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Re:DCS: World
« Respuesta #19 en: 24 de Mayo de 2012, 08:01:24 am »
Cuando reinstalé windows tuve que quitar todo lo de DCS, para ponerlo ahora con DCS World, ¿qué orden tengo que seguir de instalación?  :confused2:
Lo que se pueda, cuando se pueda y si se puede...


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Re:DCS: World
« Respuesta #20 en: 31 de Mayo de 2012, 22:47:35 pm »
Nuevo ¿Addon? ¿Su-25T?

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Re:DCS: World
« Respuesta #21 en: 21 de Junio de 2012, 12:51:52 pm »
Buscando en el seccion del foro en ruso encuentras respuestas interesantes. (ojo, traduccion via google translator, asi que no es raro "fonologia extraña"..... ¿alguien sabe ruso?)  XD

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1463103&postcount=276
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Iniciado por Flanker_4 
Hay varias cuestiones sobre el gestor de recursos:
- en la configuración de los aeródromos para establecer cualquier conexión puede suministrar, eso significa que el seleccionado de Springfield para estar con la magia por igual en las municiones?
Sí, el administrador de recursos proporciona almacenamiento que se puede colocar y de que los suministros serán proporcionados. En la primera etapa parece virtualmente. A continuación, va a hacer convoyes.
Aeropuertos es también un almacén.

Citar
Citar
- ¿Hay alguna de gatillo, gerente de vzaimodeysvuyuschie risursov? Con el fin de darse cuenta de la situación: Usted ha destruido un almacén - menos 20 misiles, no molesto de distancia una columna de 20 misiles
No flip-flops. Pero si se destruye el almacén, entonces la totalidad de sus reservas se habrán ido. Las existencias de almacén se establece en un panel especial para instalar el almacén (almacén en la estática).

http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=87659&page=29
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Citar
¿Hay planes en el futuro para vincular los recursos en el gatillo? Si de repente se descubre neletaby GS3, no estaría mal utilizar aviones de transporte hasta el destino. Por ejemplo, carga en un aeropuerto para volar a su destino. Después de aterrizar y detener la aeronave, el aeródromo se agrega a la serie n-ésima de tipo de armas.
En el futuro, antes de llegar. Pero primero que hacemos entre caravanas de almacenes, por lo que puede saquear.

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1464600&postcount=293
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Si no se puede especificar la automatización y soporte de la columna (o posible?
Todavía no.

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Cuando la automatización es imposible (o posible?) Indicará la ruta. Por un mes en línea acaba de encontrar rutas en el primer lugar va a eliminar de la columna.
Almacenes puede moverse por el mapa y las rutas se reestructurará.

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1464605&postcount=295
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Columnas de plantilla debe ser configurable, por lo menos especificar qué archivo se prescribe, a continuación, cuando se crea una misión que será posible modificar los requisitos de los servidores.
Hasta el momento, no hay ninguna condición. Este es un asunto para el futuro.

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1465978&postcount=310
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Citar
En cuanto a la asignación de recursos, por ejemplo, en la parte posterior hay 100 misiles inteligentes, se les acabó en el mejor, toma un avión de carga / helicóptero cargado y voló hacia la parte delantera, pero en el camino para bajar, y menos el número de unidades que hay, esto será, o no? No sólo las columnas y el transporte aéreo ...
Net nos muestran que nos kolonn vozdushnogo servicios de transporte.
ajustes emparejado osuщestvlяюtsя virtualьno lun intervalo de zadannomu del almacén temporal. Cuando unichtozhenii almacén - unichtozhaюtsя yo zapasы. Organizaciя realьnыh transportnыh kolonn, эto vtoroй эtap evolución de los recursos menedzhera. Zatem tras dumatь sobre aviacionnыmi postavkami.

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1466390&postcount=316
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Una fuente de límite de tiempo sencilla que se puede hacer (como la segunda opción)? Y entonces de alguna manera sentir que resulta -. Un lado puede cohete para ahorrar, gastar otra forma indiscriminada, y la oferta seguirá siendo el mismo de ellos, los que ahorran, todavía no se acumulan municiones A pesar de la "carne" este igualitarismo puede encajar, pero en general todavía tienen que animar a los que no pasa mucho antes de Cristo. PS En general, para el suministro de opciones avanzadas se pueden hacer las condiciones de la oferta, como en los flip-flops, pero realmente missiodel decidirá la forma de regular el suministro de la misma. Puede enlazar a la vez que puede para destruir objetivos enemigos, es posible agotar la munición actual, usted puede hacer ballanser de coaliciones BC (de nuevo por la "carne"), y suministros generales se puede atar a cualquier cosa.


El volumen y la gama de valores, así como suministros se puede ajustar.
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Re:DCS: World
« Respuesta #22 en: 28 de Junio de 2012, 20:12:01 pm »
Ahora viendo el foro ruso, hay cierto rumor.....
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1492384&postcount=102
Citar

Originally Posted by STL
Какой CVN-74?
Пару дней назад один товарищ из ЕД создал тему, в которой выложил скрины нового авианосца CVN-74. Тему оперативно выпилили, автор, скорее всего, получил по шапке от начальства, должностные лица на все вопросы опять отмалчиваются и стрательно трут посты с упоминанием об этой лодке. Похожая история была с мустангом, наводит на определённые мысли относительно следующего дкс-аэроплана...

Traducción cutre salchichera....
Citar
¿Cuál es el CVN-74?
Un par de días atrás, un amigo de la disfunción eréctil ha creado un tema, que registró capturas de pantalla del nuevo portaaviones CVN-74. Tema rápidamente bebió, el autor más probable es que recibió un sombrero de sus superiores, los funcionarios de todas las preguntas otra vez, y mantener en silencio los mensajes yesca stratelno con la mención de este barco. Una historia similar fue un Mustang, conduce a algunas reflexiones sobre el próximo DCS-avión ...
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Re:DCS: World
« Respuesta #23 en: 28 de Junio de 2012, 20:14:05 pm »
Ya hay sección oficial de DCS:World
http://www.digitalcombatsimulator.com/en/world/
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Re:DCS: World
« Respuesta #24 en: 28 de Junio de 2012, 21:27:01 pm »
Ala, los rusos pisan a fondo  :cunao:
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Tundra

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Re:DCS: World
« Respuesta #25 en: 29 de Junio de 2012, 15:17:05 pm »
Ottia me recuerda al mitiquísimo


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Re:DCS: World
« Respuesta #26 en: 10 de Julio de 2012, 12:45:37 pm »
Nueva versión disponible

Citar
DCS World 1.2.0

Digital Combat Simulator World (DCS World) is a FREE, unified interface for all DCS products; you can think of DCS World as a simulation operating system. DCS modules that plug into DCS World can include aircraft, maps, ground units, campaigns, etc. Not only can DCS World include modules developed internally by Eagle Dynamics, but it can also include those by certified third party developers.

DCS World also includes a FREE Su-25T attack aircraft with missions and a campaign.

DCS World not only includes the Graphical User Interface (GUI) that ties all DCS products together in a single installation, but it also includes the global aspects of the simulation world that pertains to all modules. This includes such items at the Artificial Intelligence (AI), rendering system, mission editor, effects, AI units, semi-dynamic campaign system and audio environment.

Other items of DCS World include:
• News feed of DCS products and events
• Selectable wall paper
• Free updates to keep DCS World current

Download DCS World and the free Su-25T from: http://www.digitalcombatsimulator.co...os=137&lang=en

Changes since last version:
Fixed radio and trigger audio.
Rearm menu. If you do not manually clear the payload, the default loadout would be loaded. This is now fixed.
Training links for English version added.
Bunkered ZU-23 rotating 180 degrees after exit has been corrected.
Added sound support for modules via SND_add/del_wave/proto_path() API.
Fixed sound busy wait on streaming sources.
Challenger-2 tank bounding box correction.
Su-25T. Simulator crash after exit from damaged aircraft.
AI aircraft would taxi to the parking ramp and stop even if one or more player-to-aircraft jumps occur.
Adjusted digital filter code. Added two new functions to access new internal data.
R-60 missiles are now aligned correctly on Su-25T weapon pylons.
P-51D and A-10C. Two pilots ejecting from aircraft has been fixed.
Better security for IWorldNet::registerSerial.
Quickstart dialog bug fix.
Added Su-25T training images.
Debug input removed.
Installer pictures were exclusively of the P-51D. Fixed.
DCS World Uninstall menu said DCS-51D. Fixed.
The training descriptions for the Su-25Т has been added.
Removed serial number edit boxes from master dialogs.
GUI updated.
Removed A-10C text from "About" text.
Video player fixed.
Russian pilot and ATC speech were absent. Fixed.
Surface impact check by using collision model, double speed of integration after jumping to aircraft is fixed.
Access to external lights from avionics LUA Device.
Ejected AI pilot resulting in critical damage is fixed.
MP player loss was counted 2 times if damaged is fixed.
SAM's priorities has been tuned for Tunguska missile fix (bug with fast moving targets.
Trigger "GroupDead" may break if Group name contains a dot ".".
Adjusted life of hardened objects.
Molniya search radar type has been changed to MULTYROLE.
Neustrshimyi gun dependence has been disabled and angle limits have been tuned.
Tomahawk missile target assignment fixed.
Tunguska ATGM typed missile launcher gets target priorities as SAM.
Patriot system failed to engage aircraft at very low altitude. Fixed.
Chaparral rotation fixed.
Buk launcher constant invisible rotation fixed.
AI ATGM accuracy being too low. Fixed.
AK-100 PIDs is fixed.
Ground units aiming delay calculation fixed.
Adjusted roads.
Fixed gyro power source initialization.
Options panel redesign.
No sound when refueling on the ground has been fixed.
If ammunition amount on the warehouse is zero, only one SPPU-22 pod can be loaded. Fixed.
C-130 and IL-76MD no longer deploy drag-chute on landing.
Updated version on splash screen.
Oliver Perry FFG damage corrected.
Increased building damage levels by 10x.
Changed default FOV of Su-25T view from 80 to 90 degrees.
Improved grass clutter.
Unlimited resources shown as '0' in resource manager.
ALT-J for aircraft, enters aircraft and switches engines off and raises gear when on the ground. Fixed.
RALT+J crash when switching from KA-50 to SU25T. Fixed.
Fix a bug in Lochini taxiway.
Su-25T: Min and Max range carets for weapon delivery missing from HUD. Fixed.
Snapview saving was broken. Fixed.
Su-25T: Ventilator bracket disappeared when canopy closed.
AI fire at point broken for waypoint actions and triggered actions has been resolved.
Wingmen radio message "Rolling" is given on engine start up. Fixed.
"Airborne" radio does not include aircraft number to Message. It also uses the flight leads VO for all messages. Fixed.
Su-25T: Keyboard commands for Active pause and ALT-B briefing were missing. Fixed.
Dynamic weather defaults to high pressure anti-cyclone pressure values, showing the low pressure cyclone option. Fixed.
Su-25T: Right Cockpit panel texture was from the Su-25 and not Su-25T. Fixed.
Crash when padlocking terrain from within cockpit, citing edterrain.dll. Fixed.
Added option for "Allied Flight Reports" in Gameplay options.
AI helicopters ignored client aircraft in multiplayer. Fixed.
"Unit Inside Moving Zone" trigger instantly gave true even if the set unit wasn't inside the zone. Fixed.
Refueling and rearming did not operate consistently. Fixed.
Activating groups after a client joins and using "Visible Before Start", caused massive warping in Multiplayer. Fixed.
Town substrate floated above terrain near Sukhumi. Fixed.
Vazlani airbase hanger LODs were broken. Fixed.
Su-25T: Damage model was missing some textures. Fixed.
Mission Planner allowed editing of enemy unit triggered actions - enemy could be set to destroy themselves. Fixed.
SA-11 BUK group expended missiles very wastefully on the same target. Tweaked.
If the player RALT-Jed into an Su-25T, the flight model was very exaggerated in performance - flew like time was set to x2. Fixed
AI would at times fly into the ground to avoid missiles. Fixed.
New hardened aircraft Shelter model by Luckybob9 added.
Converted Communications Tower M model for DCS added.
Burnt out train model fixed.
Su-25T RWR bug fixed.
Su-25T gear up/down sound distortion fixed.
SPPU-22 gunpods made no sound fixed.
Su-25T HUD missing compass tape fixed.
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Re:DCS: World
« Respuesta #27 en: 11 de Julio de 2012, 09:50:40 am »
Esto ha dejado de ser una beta:
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1500370&postcount=26
Citar
DCS World = Release. Full new install required.
All other modules relies on "DCS World" to work.
All other modules needs to be installed on the new "DCS World".

All modules should be at the same version.
P51D is still Beta.
A10C 1.2.0 is released (patch, but still require DCS World 1.2.0)
BS2 1.2.0 is released (patch, but still require DCS World 1.2.0)

I hope this helps.
----
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1500575&postcount=61
Citar
Originally Posted by VJS161_Fire 

Citar
Q: Is DCS: World with 1.2.0 still a beta or a "final (release)" product?
Release.

« Última modificación: 11 de Julio de 2012, 13:35:31 pm por Silver_Dragon »
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Re:DCS: World
« Respuesta #28 en: 11 de Julio de 2012, 14:36:05 pm »
Nuevos modelos en DCS: World desde la versión 1.1.2.1 a la 1.2.0

Estas vienen de DCS:P-51D pero parece que han sido actualizados




Dos vehiculos actualidados:
El challenger 2, que como "detalle" tiene la torreta del comandante animada y el protector del visor del tirador, ademas de un modelo mucho mas detallado.


Nueva versión del 9A331 [Sa-15]. Tiene un modelo mejor detallado.
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Re:DCS: World
« Respuesta #29 en: 11 de Julio de 2012, 17:03:38 pm »
llegan los italianos, con unas cuantas interesantes texturas (baja resolución porque mi tarjeta no da para mas). Hay algunos errores de texturas que ya he reportado en el foro de ED








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